מדדים ומחקרים
גאווה ישראלית: הסטארטאפ שכבש את מיקרוסופט נבחר לאחד הטובים בעולם
הסטארטאפ הישראלי KMS Lighthouse, שעובד עם פלטפורמת Azure של מיקרוסופט, הוערך בין החברות המשמעותיות ביותר בעולם בתחום ניהול הידע בשנת 2024 לפי חברת האנליסטים The Forrester Wave
הסטארטאפ הישראלי KMS Lighthouse, המתמחה בפתרונות ניהול ידע, הוערכה בין החברות המשמעותיות ביותר בעולם בתחום ניהול הידע בשנת 2024 לפי חברת האנליסטים The Forrester Wave. הדו"ח, הנחשב לאחד מכלי ההערכה המרכזיים בתעשיית הטכנולוגיה, בחן את 11 הספקים המשמעותיים ביותר בשוק וניתחו את היכולות, האסטרטגיה והמשוב מהלקוחות שלהם.
KMS Lighthouse, שבסיסה בישראל, עובדת עם פלטפורמת Azure של מיקרוסופט, וממשיכה למצב את עצמה כשחקן מפתח בשוק פתרונות ניהול הידע לארגונים בינוניים וגדולים. לחברה כ-200 עובדים בישראל ובארה"ב, והיא הצטיינה בזכות האינטגרציה המתקדמת של AI, למידת מכונה (ML) וטכנולוגיות אנליטיקה מתקדמות, המספקות פתרונות מותאמים לצרכים מגוונים.
החברה זכתה להכרה בגישה הממוקדת בלקוח ובפיתוח מתמיד של תכונות חדשות המבוססות על משוב ישיר מהמשתמשים. הפלטפורמה מציעה ממשק משתמש אינטואיטיבי, כלים מתקדמים לניתוח נתונים ושימוש ב- gamification כדי לעודד שיתוף פעולה ואימוץ פתרונות ניהול ידע.
שגיא אליהו, מנכ"ל KMS Lighthouse מקבוצת Aman, מסר: "אנו גאים בהכרה שקיבלנו בדו"ח Wave הראשון של פורסטר בתחום כמובילים עולמיים בענף ניהול הידע. זהו הישג משמעותי שמשקף את המחויבות שלנו לחדשנות, שירות ופיתוח פתרונות שיעזרו לארגונים להעניק שירות טוב יותר עבור לקוחותיהם, נמשיך להוביל את התחום עם טכנולוגיות מתקדמות ושיתוף פעולה הדוק עם לקוחותינו כדי להתאים את הפתרונות שלנו לצרכים המשתנים בתעשייה".
KMS Lighthouse מוזכרת לא מעט גם בדוחות של חברות הדירוג Gartner וSTKI , שם מדווחים כי מערכת ניהול הידע שהחברה פיתחה מגבירה את הפרודוקטיביות והיעילות של לקוחותיה באמצעות ממשק בינה מלאכותית שקל לעדכן, לנהל ולאשר.
המערכת מונחת SaaS עם אינטגרציות מובנות עבור יישומים, קטלוגים של מוצרים, מערכות תפעול, צ'טבוטים, עוזרים וירטואליים ושילובי API פתוחים עם האפליקציות הקיימות של הלקוח, כגון CRM, כרטוס ו-Help Desk.
עוד ב-
לאור היכולת לחפש ידע בשפה חופשית, המערכת מייתרת את הצורך בהכשרת עובדים, הכל קורה אוטומטית ומתחברת לכל מערכות ה-CRM המובילות: Microsoft Dynamics 365, Zendesk, Genesys, Salesforce ועוד רבות אחרות.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה