מדדים ומחקרים
אל על שוברת שיאי איכות: זה הדירוג המטורף בו זכתה
בפעם הרביעית ברצף, חברת אל על זכתה בחמשת כוכבי השירות בקטגוריית חוויית הטיסה בדירוג העולמי של APEX לשנים 2024-2025. בתוך מאמצי המלחמה והאתגרים התפעוליים, וכחלק מהמיקוד בחוויית השירות במסגרת התוכנית האסטרטגית, אל על היא אחת מ-40 חברות התעופה שזוכות בדירוג הגבוה של APEX
חברת אל על דורגה זו השנה הרביעית ברציפות בדירוג המירבי של חמישה כוכבי שירות בסקר חברות התעופה היוקרתי של APEX (דירוג השירות בטיסה). מדובר בהישג יוצא דופן לאל על, שבמהלך השנה החולפת חוותה מורכבות ואתגרים תפעוליים נוכח המלחמה, והתמודדה עם כמות נוסעים חסרת תקדים, ולצד זאת הקפידה על סטנדרט השירות הגבוה שיצרה.
דירוג APEX מודד את 600 חברות התעופה המובילות בעולם, ומתבסס על משובים של הלקוחות עצמם שטסו ביותר ממיליון טיסות, שהופעלו ע"י 600 חברות תעופה שונות מכל העולם שנבחנו. השנה העלו APEX את קריטריוני הדירוג, ובחרו 40 חברות שמייצגות פחות מ-7% מהחברות בעולם, שזכו בחמשת כוכבי השירות. לצידן ישן עוד 50 חברות שזכו ב-4 כוכבי שירות, ועוד 10 שנחשבות בדירוג העולמי, ואלה יחדיו נמנות על 100 החברות המובילות בעולם בחוויית הטיסה.
הקטגוריות בהן כל חברה מדורגת הן מגוונות וכוללות תחומים רבים שיחד משקפים חווית טיסה מלאה. הנוסעים המדרגים בקטגוריית חוויית לקוח התבקשו לדרג את חוויית הטיסה שלהם בחמישה פרמטרים: נוחות מושבים, שירות תא נוסעים, מזון ומשקאות, מערכת בידור ושירותי גלישה (Wi-Fi). אל על עמדה ברף הגבוה והמקצועי ביותר ודורגה בחמשת כוכבי השירות לשנת 2024, בשורה אחת לצד החברות הגדולות והמובילות בעולם.
סמנכ"ל שירות ולקוחות באל על, אורן כהן בוטנסקי: "אני מאמין שהבסיס של חווית אירוח ושירות טובה מתחיל בקשב מתמיד ללקוחות, רצון להשתפר והשקעת משאבים ואנרגיה. קבלת פרס חמשת כוכבי השירות של APEX, בייחוד השנה, מוכיחה שעם ההתגייסות המדהימה של אנשינו - אין אתגר שלא נעמוד בו. הייתה לנו שנה מורכבת ומלאת אתגרים, בה הטסנו יותר נוסעים מהמתוכנן באופן משמעותי, וקבלת הפרס שמביא לידי ביטוי פידבק אותנטי מלקוחותינו, מדגישה כי סטנדרט השירות שלנו הוא גבוה וברמה בינלאומית. לפרס שותפים כל אנשי אל על, שעושים את מירב המאמצים על מנת להוציא את טיסותינו לפועל. אני מודה ללקוחות אל על ברחבי העולם על בחירתם בנו. האמון שלכם בנו - הרוח הגבית שלנו להמשך. שמנו לעצמנו מטרה להוביל ולקדם את תחום השירות וחוויית הלקוח ואנו ממשיכים לצעוד קדימה עם שינויים ושדרוגים".
עוד ב-
APEX - Airline Passenger Experience Associationהוא ארגון עולמי שמטרתו לקדם את חווית הנוסעים בתחום התעופה. הארגון שקיים מזה 42 שנה, מאגד מאות חברות תעופה עולמיות ועובד בשיתוף פעולה עם IFSA (International Flight Services Association) ועם ה-FTE (Future Travel Experience).
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.השרות באל על הוא ברמה של חברות לואו קוסט!אדם 10/2024/31הגב לתגובה זו0 0אמינות הציונים היא ברמת אמינות של מדד המחירים לצרכן, שאינו משקף את עליות המחירים האמותית.סגור