מדדים ומחקרים

הפיזיקאי הגדול בהיסטוריה חזה את סוף העולם - והוא קרוב מתמיד

הפיזיקאי אייזק ניוטון, אחד מהמדענים הגדולים ביותר בהיסטוריה, עבד במשך שנים בניסיונות שלו לפענח מתי בדיוק יגיע העולם לקיצו. כעת, מסמכים בני 250 שנה שכתב ניוטון נחשפו, ובהם הוא מנבא כי סוף העולם יגיע ממש בקרוב
מערכת ice |  2
מלחמת עולם-אילוסטרציה AI
הפיזיקאי אייזק ניוטון, אחד מהמדענים הגדולים ביותר בהיסטוריה, עבד במשך שנים בניסיונות שלו לפענח מתי בדיוק יגיע העולם לקיצו, שאלה שמסקרנת במיוחד את כולנו, בטח על רקע המלחמות האחרונות שמתרחשות בעולם ומדאיגות מאוד מפני מלחמת עולם שלישית, שתהיה קטלנית ביותר מכל מה שהכרנו עד היום.
המסמכים נחשפו על ידי "הדיילי אקספרס" הבריטי, שרכש אותם במכירה פומבית והעביר אותם לאוניברסיטה העברית בירושלים, בחיפוש שנערך בביתו של הרוזן מפורטסמות', נמצאו מסמכים בני 250 שנה שלא התגלו עד היום, בהם חזה ניוטון כי סוף העולם יגיע הרבה יתר מהר ממה שכולנו חושבים - בשנת 2060.
למעשה, במסמכים שנחשפו ניוטון התבסס בין היתר על ספר דניאל שנמצא בסדרת "כתובים" בתנ"ך, דרכו הוא הגיע לאותה מסקנה קשה. עוד נמצאו מסמכים אותם ניוטון כבר חזה, בהם נכתב כי אומות מרושעות" ייהרסו בעוד היהודים ישובו מהשבי למולדתם לפני שיגיע קץ העולם: "ורבן העמים המרושעים, סוף הבכי וכל הצרות, שיבת היהודים (מן) השבי והקמת ממלכה פורחת ונצחית".
עוד נכתב בממסכים שנחשפו בביתו של אייזק ניוטון לגבי סוף העולם כי "זה עלול להגיע מאוחר יותר, אבל אני לא רואה סיבה שזה יגיע מוקדם יותר. אני רוצה לשים סוף להשערות הפזיזות של אחרים שנוטים לחזות את קיצו של העולם בנבואות שקריות ופוגעים באמינותן של נבואות אמיתיות".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נו ברור שהוא קרוב מתמיד
    איתמרי 10/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומחר הוא יהיה יותר קרוב
    סגור
  • 1.
    אז ניוטון מאשש את קיום האל (ל"ת)
    אורי 10/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור