מדדים ומחקרים

מקום העבודה המפנק בישראל נחשף: איפה תקבלו 1,460 שקל לחג?

מאות חברות ישראליות העניקו מתנות ב-BUYME למימוש בעסקים מקומיים בחגי תשרי השנה, המשק הישראלי התגייס לטובת העסקים הקטנים בארץ, באמצעות רכישת מתנות לחג עבור העובדים מעסקים מקומיים. כעת נחשפים הנתונים המדויקים ומי השיאנית עם 1,460 שקל?
מערכת ice | 
מתנת חג לראש השנה (צילום shutterstock)
השנה ב-BUYME רואים כי מאות חברות ומעסיקים בחרו מתנות לעובדים מקטגוריית BUYME LOCAL ועוטפים עסקים, שהיא מתנה שמציעה שלל חוויות ומתנות ממגוון עסקים קטנים, מקומיים וכאלה שנפגעו מהמלחמה באופן ישיר – יקבים, אופנה, מסעדות, מלונות ועוד. המתנה הזו נוצרה כדי לעזור ולהרים עסקים מהתעשייה המקומית. ולכן, חברות רבות בחרו להעניק אותה לעובדים שלהן. 
לפי הדו״ח המעודכן שהוציאה חברת BUYME לחגי תשרי 2024, נמצא שממוצע שווי מתנת החג מהמעסיק עומד על 530 שקלים. בדו״ח מדווח כי שווי הממוצע למתנה בענף ההייטק המסורתי עומד על 518 שקלים, ובסטארט-אפים הוא גבוה מכך ועומד על 550 שקל. 
 
שיאנית המתנות היא חברה בתחום האנרגיה שנתנה לעובדיה מתנה בשווי 1,460 שקל. כמו כן, עולה מהדו״ח כי התחומים שמעניקים את שווי המתנה הגבוה ביותר הם תחום האנרגיה עם מתנה העומדת על 817 שקל, תחום הסביבה עם מתנה ממוצעת בשווי 753 שקל ולאחר מכן משרדי עריכת דין עם מתנה בסך 700 שקל בממוצע.
הקטגוריות הנוספות הפופולאריות ב-BUYME כמתנות חגי תשרי בקרב מעסיקים הן "BUYME ALL" – מתנה משולבת ש-53% מהחברות בישראל בחרו בה. קטגורייה זו מאפשרת לעובד לבחור מתנה ממגוון של מותגים, חוויות וחנויות שונות. הקטגוריה הנוספת היא מותגי אופנה, ש-17% מהמעסיקים בחרו בה, לאחר מכן קטגורית הקולינריה והאוכל עם 6%, למקום האחרון הגיעה קטגוריית ספא ומלונות עם 3%. 
שני פיין, Chief Business Officer: "לאור המצב, אנחנו פועלים כדי לחזק עסקים שנפגעו מהמלחמה, מתוך הבנה שהם זקוקים לתמיכה שלנו היום יותר מתמיד. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם העסקים האלו כדי לתת להם במה ולתמוך בחזרה שלהם לפעילות מלאה. אנחנו גאים ושמחים לראות שמנהלות אושר בארגונים שונים בוחרות לעבוד איתנו״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה