מדדים ומחקרים

האפליקציה החדשה של קשת: הנתונים נחשפים לראשונה

לפני פחות משלושה חודשים עלתה לאוויר V1 – אפליקציית חדשות בווידיאו מקבוצת קשת דיגיטל, שהתוכן שלה מורכב מסרטוני ווידיאו קצרים בלבד. ל-ice נודע כמה משתמשים הורידו עד כה את האפליקציה. בלעדי
אפרת קרסנר | 
קשת 12, אפליקציית V1 (צילום Magma Images)
פתיחה מרשימה לאפליקציית החדשות מקבוצת קשת דיגיטל: כמה משתמשים הורידו אותה עד כה? ice חושפת לראשונה את הנתונים.
לפני פחות משלושה חודשים עלתה לאוויר V1 – אפליקציית חדשות בווידיאו מקבוצת קשת דיגיטל, שהתוכן שלה מורכב מסרטוני ווידיאו קצרים בלבד. לאתר ice נודע כי עד כה, הורידו את האפליקציה באנדרואיד ובאייפון כ-900 אלף איש, מתוכם כ-800 אלף הפכו למשתמשים פעילים. מהם, משתמשים ב-V1 מדי יום כ-100 אלף ישראלים, שצופים ב-32 סרטונים של V1 בממוצע ביום, ופותחים את האפליקציה 2.3 פעמים בממוצע ביום.
מדובר בנתוני פתיחה גבוהים לאפליקציה החדשה של קשת, אותה מנהל נטע ליבנה, לצד מערכת המונה כ-30 עורכי וידיאו ואנשי תוכן ובליווי סמנכ"לית התוכן של קשת דיגיטל, ליאור יניב. עוד נודע לאתר ice כי ההתחממות בצפון הביאה לשיא חדש של צפיות, 2.4 מיליון ביום אחד, עם ממוצע של 40 סרטונים לכל גולש.
השקת האפליקציה V1 התרחשה מעט לפני מתיחת הפנים של אתר mako, שעבר שינויים בעיצוב ובנראות שלו. V1 מנוהלת על ידי מערכת עצמאית, האפליקציה מקבלת את החדשות ממערכת N12 וחדשות 12 לצד מקורות נוספים, בהם סוכנויות ידיעות ויוצרי תוכן. ההיבט המסחרי של האפליקציה מנוהל על ידי קשת.
V1 מציעה פיד תוכן לצד הומפייג', ופונה גם לקהלי יעד צעירים, חדשניים ועדכניים, שמחפשים דרכים חדשות לצרוך חדשות. הבחירה של קשת להשיק את V1 הגיעה על רקע השינויים הטקטוניים בשוק הטלוויזיה והמדיה, בהם השפעתן של הרשתות החברתיות, הרגלי צריכת התוכן המשתנים, מעבר מקריאת טקסט לצריכת וידיאו, העדפה לתוכן shortform על פני longform, עידן תוכן הגולשים ועוד.
מלחמת חרבות ברזל האיצה עוד יותר את התהליכים הללו, והעמיקה את הצורך בעדכוני וידיאו מהירים ואמינים, שיופעלו על ידי מערכת עיתונאית מנוסה וייתנו מענה לפייק ניוז ולתכנים האנטישמים שמופצים ברחבי הרשתות החברתיות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה