מדדים ומחקרים

נחשפים נתוני הרייטינג של הספורטאים הישראלים | שרון קנטור ותום ראובני הדהימו

האלוף האולימפי בגלישת רוח תום ראובני, קטף רייטינג של 15.1%, השייטת שרון קנטור שזכתה במדליית כסף, רשמה רייטינג מרשים של 12.2%
דוד זולדן | 
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום shutterstock)
המשלחת הישראלית לאולימפיאדת פריז 2024 מדהימה בהישגיה וגם בנתוני הצפייה, כשעד עכשיו היא השיגה כבר לא פחות משש מדליות – יותר מאשר בכל אולימפיאדה אחרת. כנראה שההתרגשות מכך שספורטאים ישראלים יוכלו לזכות במדליות עשתה את שלה, שכן נראה שעם ישראל נדבק למסך כדי לצפות בנציגיו זוכים במדליות השונות.
על פי נתונים שהגיעו לידי "ישראל היום", לפני ש"התקווה" התנגנה אתמול (שבת) על הפודיום בזכות זכייתו במדליית זהב של האלוף האולימפי הטרי בגלישת רוח תום ראובני, ערוץ הספורט השיג רייטינג של 15.1%, בעוד שרגע הזכייה שלו עצמו השיג 11%. השייטת שרון קנטור, שזמן קצר לפני זכייתו של ראובני במדליה זכתה בעצמה במדליית כסף, השיגה רייטינג מרשים של 12.2%.
סימון ביילס האמריקנית, המתעמלת האמנותית הטובה ביותר בכל הזמנים, זכתה אתמול במדליית הזהב, השלישית שלה במשחקים השנה, ולרייטינג של לא פחות מ-13%.
את היום הגדול ביותר בתולדות הספורט הישראלי חתם המתעמל ארטיום דולגופיאט, האלוף האולימפי מאולימפיאדת טוקיו 2020, שזכייתו אתמול במדליית הכסף השיגה אחוזי רייטינג מדהימים של 17.8%.Play Video
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה