מדדים ומחקרים

סקר מנדטים דרמטי: נתניהו ממשיך לצמצם פערים מגנץ, בן גביר מזנק

על רקע הנאום של בנימין נתניהו בפני חברי הקונגרס האמריקאי, בחדשות 13 ערכו  סקר מנדטים מסקרן במיוחד, בו הליכוד ונתניהו מצמצנים עוד יותר את הפער מגנץ והמחנה הממלכתי עם 21 מנדטים לעומת 23 לגנץ. בן גביר ממשיך לזנק עם 11 מנדטים, ליברמן מעליו עם 12. יאיר גולן והדמוקרטים נחלשו, סמוטריץ' מפתיע לטובה
מערכת ice |  6
בנימין נתניהו ובני גנץ (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, מרים אלסטר)
על רקע הנאום של בנימין נתניהו בפני חברי הקונגרס האמריקאי, בחדשות 13 ערכו היום (חמישי) סקר מנדטים מסקרן במיוחד, בו נראה כי בנימין נתניהו והליכוד ממשיכים לצמצם את הפערים מהמחנה הממלכתי ובני גנץ.
למעשה, נתניהו והליכוד מתחזקים כשהם עם 21 מנדטים, 2 מנדטים בלבד פחות מהמחנה הממלכתי של בני גנץ עם 23 מנדטים. יש עתיד בראשותו של יאיר לפיד נשארת יציבה עם 13 מנדטים, כאשר אביגדור ליברמן וישראל ביתנו ממשיכים להתחזק עם 12 מנדטים. מי שרשם זינוק גדול הוא איתמר בן גביר ומפלגתו עוצמה יהודית עם 11 מנדטים.
מפלגת ש"ס ואריה דרעי עם 9 מנדטים, אחריהם הדמוקרטים, המפלגה שמאחדת את מרץ והעבודה, שיורדת מעט מהסקרים בתקופה האחרונה והיא עם 8 מנדטים כעת. יהדות התורה עם 7 מנדטים, כאשר אחרי המפלגות הערביות, חד"ש תע"ל עם 6 מנדטים ורע"מ עם 5 מנדטים.
הצינות הדתית בראשותו של בצלאל סמוטריץ' גם היא ממשיכה לזנק, ואחרי שכבר התנדנדה סביב אחוז החסימה, היא מתחזקת עם 5 מנדטים לפי הסקר הנוכחי. מי שלא עוברות את אחוז החסימה הן מפלגת בלד ומפלגת הימין הממלכתי של גדעון סער.
 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    הצבעת ביבי/בןגביר/ שס ? אתה המחלה בעם !!!!
    שיקוף המציאות היחידה 07/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הצבעת ביבי/בןגביר/ שס ? אתה המחלה בעם !!!! (מחלה סופנית, לא פחות)
    סגור
  • 5.
    מי עוד מצביע לליכוד???
    יואב 07/2024/26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לא מצליח להבין מי מצביע למפלגה שהמנהיג שלה אישר העברת מזוודות עם דולרים לחמאס, דאג לריפוי של המנהיג שלה בבית חולים ישראלי, שקריית שמונה מפונה בפועל אבל תושביה לא מקבלים עזרה, שפכה מאות מליוני שקלים על מטוס שמטיס מזוודות עם כביסה לארה"ב וכרגע החטופים והחטופות שלנו נמקים בעזה. מי??? תחליפו את כל 120 הח"כים, או לפחות או ה 64, או לפחות את הממשלה הרעה הזו להצביע שוב לאותו הדבר כאילו זה מוצלח מה שקורה לנו מאז טבח נתניהו
    סגור
  • 4.
    הליכוד 28, גנץ 14
    מירו 07/2024/26
    הגב לתגובה זו
    6 1
    זה הסקר הכי מדויק של פילבר מערוץ 14
    סגור
  • 3.
    המחאה קומץ של אלה שלא התפקחו
    אנגליקה 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הרוב בריאים ורוצים אחדות
    סגור
  • 2.
    המדינה בפשיטת רגל אם אלו באמת המנדטים
    בני המודאג 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 3
    בן גביר סמוטריץ? זה אומר שהקול החרדי נותן פייט בכדי להמשיך ולשדוד את הקופות הציבוריות דרך משרדי הממשלה. ביבי מתחזק? כמובן שגנץ לא מצליח להחזיק, הוא לא פוליטיקאי לצערנו, איש ערכי אבל חסר קריזמה, יאיר לפיד מאוס כבר עם הלכלכת, ביבי נכשל, ביבי טעה, ממשלת ביבי... ביבי וביבי וחוץ מזה אין שום אג'נדה. לדעתי צריך לקחת פוליטיקאי חזק חסר פשרות בעל ניסיון וברירת המחדל תהיה לליברמן, גם על אריק שרון אמרו איך יכול להיות והוא היה אחד מהטובים בתור ראש הממשלה, גם אולמרט היה חזק אבל סרח בעקבות כסף אבל לפחות לקח אחריות ושילם את חובו. משפחת נתניהו חייבת לסיים את הפרק הזה בחיים שלנו, מספיק. צריכים להקים קבוצה חזקה עם מוחות בכדי לעשות ריסט עמוק למדינה. כל רשויות המדינה טובעות בשחיתות בלי סוף. רשות המסים, רשות ההגבלים, רשות ההגירה, אוצר, בטחון, מקרקעי ישראל, קק"ל, הסתדרות, כולם התגלו בשביעי באוקטובר שכל תקציבי הדמיון הלכו לכיסים במקום לרווחת הציבור. ביטוח לאומי, גוף רקוב לגמרי עם שחיתות מטורפת גם מצד המדינה וגם מציבור מקבלי הקצבאות עצמם. הגנבים במדינה חוגגים הרי מי ישפוט אותו? שופט מושחת? עורכי דין מושחתים?
    סגור
  • 1.
    ביבי
    שמעון לוי 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אחרי הנאום,ביבי בדרך לניצחון סוחף בבחירות הבאות
    סגור