מדדים ומחקרים

דירוג חברי הכנסת: מי הח"כ שעקף את כולם ברשימה?

שיאני הנוכחות בכנסת מגיעים לשיאים חדשים עם מקום ראשון שתופס פער ועשירייה שלמה שמסכמת שבוע עם היקף שעות גבוה מהיקף משרה מלאה, מי הח"כ ששבר שיא נוכחות ומי סוגר את הרשימה?
דוד זולדן | 
שמחה רוטמן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, הדס פרוש)
דירוג חברי הכנסת: המחנה הלאומי כובש את הפסגה בנוכחות השבועית במשכן עם שמחה רוטמן הממוקם בראש הרשימה עם 61:39 שעות נוכחות. הקואליציה הנוכחית ממשיכה להרשים בכל הנוגע לנוכחות שלה במשכן הכנסת ובשבוע החולף נרשם דירוג נאה בפסגה לציונות הדתית.
במקום השני מתמקם עמית הלוי מהליכוד עם 57:08 שעות נוכחות ובמקום השלישי ניצב אופיר כץ מישראל אף הוא מהליכוד. אגב, הפרלמנטר החדש-ישן אביחי בוארון מהליכוד מרשים על ההתחלה במקום רביעי המכובד בוועדות הכנסת. כך על פי נתוני אתר זמן כנסת.
נציין כי בפירוט השעות נרשמו מספר לילות שבילה הח"כ במשכן שרשמו לו רצף דו ספרתי משמעותי.
סוגרים את הרשימה ו: ששון גואטה מהליכוד ניצב במקום האחרון מבחינת נוכחות ובמקום האחד לפני האחרון מתמקמת שרן השכל מהליכוד ובמקום השלישי מהסוף מופיעה שרון ניר.
סוגרים את הרשימה במשכן: הראשון מהסוף - אריה דרעי, יו"ר תנועת ש"ס שיושב שבעה על אחיו. אחריו ישראל כץ מהליכוד ובמקום השלישי מהסוף - רה"מ נתניהו.
ובתוך כך, במערכת הפוליטית מגיבים לניסיון ההתנקשות בנשיא לשעבר והמתמודד לנשיאות - טראמפ. ראש הממשלה הוציא הודעה ברשתות החברתיות באנגלית בה כתב: "שרה ואני בהלם לאור ניסיון ההתנקשות בנשיא טראמפ, אנחנו מתפללים לביטחונו ולהחלמה מהירה". שר החוץ ישראל כ"ץ התייחס לאירוע גם הוא וכתב באנגלית: "אני מזועזע מהירי על נשיא ארצות הברית ה-45 דונלד טראמפ, ומתפלל להחלמתו. אלימות לעולם לא יכולה למצוא מקום בדמוקרטיה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה