מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: עומר אדם מביס את המתחרים, עדן גולן מאבדת גובה

עומד אדם, ממשיך לשמור על מקומו בפסגת האמנים המושמעים ביותר בספוטיפיי ישראל. אושר כהן דולק מאחוריו, כמו גם אייל גולן ועדן חסון. פאר טסי הדיח את בילי אייליש מהרשימה, השיר "פלסטרים" של אושר כהן ממשיך לככב בפסגה, כאשר עומר אדם ושרק תופסים כמעט את כל שאר הרשימה
מערכת ice | 
עומר אדם (צילום פלאש 90/ דוד כהן)
הזמר האהוב, עומד אדם, ממשיך לשמור על מקומו בפסגת האמנים המושמעים ביותר בספוטיפיי ישראל. גם השבוע הוא הגיע למקום הראשון בטבלת הדירוגים.  אושר כהן שומר על מקומו ומגיע, בדומה לשבוע שעבר, למקום השני.
למקום השלישי הגיע זמר המזרחית הוותיק, אייל גולן, שרק היום (ראשון) נודע כי הוא ודניאל גרינברג הפרידו כוחות באופן סופי. למקום הרביעי והמכובד הגיע הזמר עדן חסון, כאשר מי שסוגר את הרשימה הוא פאר טסי, שהגיע למקום החמישי והמכובד משם הדיח את בילי אייליש. 
בגזרת השירים המואזנים ביותר השבוע בספוטיפיי ישראל, למקום הראשון הגיע השיר "פלסטרים" של הזמר אושר כהן עם 538,437 האזנות. למקום השני הגיע השיר "צמוד צמוד" של האמנים עומר אדם, אודיה ושרק עם 512,812 האזנות. 

במקום השלישי ברשימה ממוקם עומר אדם עם השיר רק שלך, שזכה ל-421,135 האזנות. מי שיורד מקום אחד מהשבוע שעבר, אז הוא כבר רשם ירידה של מקום אחד מהשבוע לפניו, הוא השיר הישראלי לאירוויזיון, הוריקן, אותו מבצעת כמובן עדן גולן עם 364,651 האזנות. מי שסוגרים את הרשימה הם גם עומר אדם ושקר, ששירם ראיתי עולם השיג 295,194 האזנות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה