מדדים ומחקרים

חברת התעופה האהובה על הישראלים מתבזה: נבחרה לגרועה בעולם

חברת התעופה שכנראה כל ישראלי התנסה בשירותיה, וויז אייר הייתה הגרועה ביותר עם דירוג ממוצע חלש של 44% בלבד. זו השנה השנייה ברציפות שחברת התעופה נועלת את טבלת הסקר. הסיבות היו תלונות רבות של נוסעים על עיכובים ושירות לקוי. גם ריינאייר, הגיעה אל תחתית הרשימה עם דירוג עלוב של 46% בסך הכל
מערכת ice |  2
חברת Wizz Air (צילום shutterstock)
חברת התעופה שהישראלים הכי אוהבים בפאשלה גדולה. סקר חדש שפורסם הבוקר (שבת) בבריטניה ובדק כ-10 אלף טיסות בשנה האחרונה, חשף כי בעוד שחברת התעופה הטובה ביותר בעולם היא סינגפור איירליינס עם דירוג ממוצע של 83%, בעוד אמירייטס רק שנייה ו-JET2 האמריקאית שלישית עם דירוג של 81% בהתאם.
חברת התעופה שכנראה כל ישראלי התנסה בשירותיה, וויז אייר הייתה הגרועה ביותר עם דירוג ממוצע חלש של 44% בלבד. זו השנה השנייה ברציפות שחברת התעופה נועלת את טבלת הסקר. הסיבות היו תלונות רבות של נוסעים על עיכובים ושירות לקוי.

עוד חברה שהרבה ישראלים אוהבים, ריינאייר, הגיעה אל תחתית הרשימה עם דירוג עלוב של 46% בסך הכל. נוחות המושבים, אוכל ושתייה ושירות הלקוחות קיבלו ציונים חלשים. אבל בכל זאת, אלו שתיים מהחברות הפופולאריות ביותר.
מוויז אייר נמסר: "איננו רואים בממצאי הדו"ח הזה כמשהו שמייצג או משקף במדויק את שירותינו היום, שכן אנחנו בין הבולטים באירופה. השקענו יותר מ-100 מיליון אירו כדי לתקן ליקוי עבר, וביצענו שיפורים משמעותיים שתוצאות הסקר הזה לא זיהו, אך נראו מנתונים וסקרים עצמאיים".
בריינאייר התייחסו לציונים החלשים: "אנו מובילים בכל מה שקשור לדיוק הטיסות עם ממוצע של 87% בשנת 2023. זאת, למרות שהדייקנות בבריטניה הושפעה קשות מאיגוד התעופה הבריטי הלא יעיל, ומהמנכ"ל הבלתי מוכשר שלה, שהמערכת שלו קרסה פעמיים השנה ובשל כך נדחו אלפי טיסות ומיליוני נוסעים ברחבי הממלכה, מה שהשפיע על כלל הטיסות ליבשת אירופה כולה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אהובה? המחירים שלה אהובים, והזמינות. אין מי שלא אכל קש (ל"ת)
    לילי 02/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לא פלא (ל"ת)
    עוזי 02/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור