נדל"ן ותשתיות

אלקטרה בפרויקט נדל"ן ענק: זו העיר בה תבנה מאות דירות חדשות

אלקטרה בע"מ, החברה בניהולו של איתמר דויטשר, הודיעה לבורסה כי זכתה במכרז לחכירת קרקע בשטח של כ-10.4 דונם הכולל 3 מגרשים בעיר אלעד, בהם ייבנו 234 דירות חדשות
מערכת ice | 
דירות (צילום shutterstock)
אלקטרה בע"מ, החברה בניהולו של איתמר דויטשר, הוציאה היום (חמישי) הודעה לבורסה במסגרתה דיווחה כי זכתה במכרז לחכירת קרקע בשטח של כ-10.4 דונם הכולל 3 מגרשים בעיר אלעד.
הקרקע האמורה תשמש לבניה רוויה למגורים של 234 יחידות דיור, מתוכן 188 יחידות דיור במסגרת "מחיר מטרה" ו-46 יחידות דיור במסגרת שוק חופשי. בנוסף לכך, הפרויקט צפוי לכלול גן 1,800 מ"ר למסחר ו-540 מ"ר למבני ציבור. היקף ההכנסות בפרויקט נאמד בכ-460 מיליון שקל (בתוספת מע"מ).
כזכור, רק לאחרונה נודע כי אלקטרה בע"מ מרחיבה את פעילותה בארה"ב, אחרי שעדכנה כי החברה הבת F.W. Sims (המוחזקת בשיעור של 66.9%), המתמחה בעבודות מכאניות מורכבות בתחום מיזוג האוויר, נבחרה לבצע את העבודות המכאניות בפרויקט הענק, במסגרתו ייבנה אצטדיון הפוטבול של קבוצת "באפלו בילס" (Buffalo Bills) בעיר באפלו שבמדינת ניו יורק.
האצטדיון החדש שישמש את הקבוצה, הפעילה במסגרת ליגת הפוטבול האמריקאית (ה-NFL), ייבנה בהשקעה צפויה של כ-1.7 מיליארד דולר. האצטדיון, שייקרא Highmark, יכיל כ-62,000 מושבים, ויהיה המבנה הגדול ביותר שאי פעם הוקם באזור זה של ארה"ב.
האצטדיון החדש הינו חלק מתהליך מיתוג מחדש שעוברת קבוצת הפוטבול, והוא יהיה מהחדשניים ביותר בליגת הפוטבול. סך התמורה הצפויה לחברה הבת של אלקטרה בגין חלקה בפרוייקט עומד על כ-218 מיליון שקל (כ-59 מיליון דולר). תחילת העבודה הינה מיידית וצפויה להסתיים בקיץ 2026 לקראת פתיחת עונת המשחקים בליגה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה