נדל"ן ותשתיות

"אנשי העיר" מתקדמת בצעדי ענק לפרויקט פינוי בינוי בתל אביב

אנשי העיר מקבוצת רוטשטיין מקדמת בימים אלו תב"ע למתחם אשר ממוקם בשכונת נווה אליעזר המוגדר כ"מתחם 6" לפי מסמך המדיניות העירוני "דופן כפר שלם". בתחילת השנה דווחה החברה כי החתימה את הרוב הנדרש בפרויקט מתחם אלמגור 8-16;  סה"כ בשתי הפרויקטים תבנה החברה 1360 יח"ד

מערכת ice | 
פרויקט פינוי-בינוי בחיפה (צילום שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
חברת אנשי העיר, הפועלת בעיקר באזור תל אביב וגוש דן, מפרסמת כי החתימה על הסכם פינוי בינוי את הרוב הדרוש מבין בעלי הזכויות בפרויקט "מתחם 6 נווה אליעזר". המתחם החדש צפוי להכיל מעל 1,100 יח"ד לצד שטחי מסחר וציבור.
על פינת הרחובות בר לב-ששת הימים ימוקמו מגדלים לצד מבנים מרקמיים בעלי חזית פעילה בקומת הקרקע לצד בניה מרקמית נוספת בחלקים הפונים לשכונה. בנוסף, המתחם יכלול שטחי ציבור נרחבים לרווחת תושבי השכונה והאזור, תוך הרחבת הרחובות, תוספת שבילי אופניים וכן שטחים פתוחים.
המתחם ממוקם בשכונת נווה אליעזר (הוותיקה מבין השכונות הסובבות) בחלקו המזרחי של כפר שלם, בין הרחובות: בר לב מדרום, תקוע וצוקרמן מצפון ושדרות ששת הימים ממזרח  ומשתרע על פני כ-26 דונמים. במתחם קיימות כ-447 יח"ד והוא מאופיין בבניה טורית נמוכה בת ארבע קומות העוטפת מקבצים של שטחי ציבור.
בתחילת השנה דווחה החברה, כי החתימה מעל 70% מדיירי פרויקט אלמגור בנווה שרת. החברה שהתבשרה רק בחודש ספטמבר 2023 על דבר זכייתה בפרוייקט הצליחה להחתים בזמן מהיר את מרבית הדיירים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה