נדל"ן ותשתיות

מחפשים דירה במרכז? מאות דירות צפויות להיבנות ברמת גן

משרד הבינוי והשיכון, רשות מקרקעי ישראל והחברה הממשלתית לדיור ולהשכרה "דירה להשכיר", הכריזו על תוצאות המכרז שצפוי להיבנות ברמת גן. במסגרת המכרז, ייבנו 195 יחידות דיור חדשות

מערכת ice | 
אתר בניה (צילום shutterstock)
"דירה להשכיר" החברה הממשלתית לדיור להשכרה ארוכת טווח, משרד הבינוי והשיכון ורשות מקרקעי ישראל, חושפים היום (רביעי), את תוצאות המכרז בגני אז"ר, הממוקם ברמת גן. במסגרת המכרז, צפויות להיבנות 195 יחידות דיור חדשות להשכרה ארוכת טווח.
אותו מכרז שעתיד להיבנות ברמת גן, הינו הראשון שנסגר מאז תחילת המלחמה של חברת "דירה להשכיר" ורמ"י. החל מסגירת המכרז, נודע לחברות כי לא פחות מ-8 חברות הגישו את הצעותיהן לבניית פרויקט להשכרה ארוכת טווח.
על פי חברת "דירה להשכיר", הזוכה היא חברת "פרשקובסקי" שהציעה סכום של כ-84 מיליון שקלים כולל הוצאות פיתוח ומע"מ, המהווים כ-430 אלף שקלים עבור קרקע ליחידת דיור.
 


אותו הישג מעניק עליה  של כמעט 25% במחיר הקרקע ביחס למכרז הקודם בגני אז"ר שנסגר בספטמבר השנה, בו זכו החברות "שבירו" ו"רייסדור" בשני מתחמים סמוכים. אז, עמד מחיר קרקע ליחידת דיור על 348 אלף שקלים.
לחברת "פרשקובסקי",  זהו הפרויקט הרביעי המוקם על ידה במסגרת תוכנית דירה להשכיר, בנוסף לפרויקטים בערים רמלה, באר יעקב ולוד. במסגרת המכרז, ייבנו 195 יחידות דיור בשטח של כ-4.9 דונם, עליו יוקמו שני בניינים בני 31 ו-9 קומות. חברת "דירה להשכיר" מדגישה כי מחצית מהדירות מיועדות לדיור בשכר דירה מופחת לזכאים ומחצית מהדירות יושכרו בשוק החופשי במחירי שוק.
יצחק גולדקנופף, שר הבינוי והשיכון, סיפר על פעילות המשרד בימים אלו: "שמתי דגש מיוחד בקידום של שוק השכירות המוסדי, כדרך שמאפשרת את הגדלת מלאי הדיור ובו זמנית מנחילה נורמות ראויות לשוק השכירות בכללותו. אני מברך על המשך הפעילות גם בשגרת חירום בה אנו נמצאים".
ענבל דוד, מנכ"לית דירה להשכיר: "אנו מברכים את החברה הזוכה, את עיריית רמת גן וכמובן את קהל השוכרים העתידי אשר ייהנה ממגורים באיכות גבוהה ובמיקום מבוקש וחשוב מכך, בוודאות ויציבות שיאפשרו לו לתכנן טוב את עתידו".

בתמונה: ענבל דוד - מנכ"לית "דירה להשכיר" (קרדיט: דורון לצטר)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה