נדל"ן ותשתיות

שכונה חדשה תוקם בעזה? הפרויקט החדש שמעורר סערה נחשף

חברת בנייה מוכרת שפרסמה כבר עכשיו תכניות פרויקט לבנייה מחדש של גוש קטיף, עם שכונות שיקראו כמו היישובים שפונו מגוש קטיף, כמו כפר דוגית, דקלים, מעלה עצמונה ואפילו שכונה חדשה כמו 'נובה עילית' שתיועד לאוכולוסייה החרדית. אבל מה אומר הבעלים?
מערכת ice |  4
הפרויקט החדש שמעורר סערה נחשף (צילום פייסבוק/ הרי זהב, פלאש 90/ עטייה מוחמד)
שכונה חדשה ברצועת עזה? פרויקט מגורים ישראלי שיישב מחדש את 'גוש קטיף'? בתכנית הצינור של רשת 13 חשפו אמש את התכנית האמיתית של חברת הנדל"ן הרי זהב, שהצליחה להלחיץ את העולם ולעורר סערה בעולם. אם אתם בונים באמת על דירה בעזה, תצטרכו כנראה להמשיך לחלום.
לרר פתח והציג את ההצעה של חברת הבנייה המוכרת שפרסמה כבר עכשיו תכניות פרויקט לבנייה מחדש של גוש קטיף, עם שכונות שיקראו כמו היישובים שפונו מגוש קטיף, כמו כפר דוגית, דקלים, מעלה עצמונה ואפילו שכונה חדשה כמו 'נובה עילית' שתיועד לאוכולוסייה החרדית.
 
הפרסום הזה גרם לסערה גדולה ברשתות החברתיות ולתסיסה של פלסטינים ופרו פלסטינים שטענו: "אם ישראל רק רוצה להרוס את חמאס, אז למה היא רוצה לבנות שם יישוב יהודי", וגם מי שהאשים: "חברת בנייה ישראלית רוצה לבנות על גופות ההרוגים בעזה".
הבדיחה המוצלחת הזו של החברה ושל הבעלים זאב אפשטיין הוסברה לרוני אבירם: "זו בדיחה, זו בדיחה, אנחנו חברה פרטית שלא יכולה להחליט כאלו דברים, זה כדי להעלות את המורל, זה סוג של חלום אם מדינת ישראל תחזור לשם ותוציא מכרזים, אנחנו כמובן נעשה את זה, אבל זה לא בידיים שלנו כמובן זו קריצה נקרא לזה ככה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    זו קריצה
    מיקה 07/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוקית? אם חברת נדלן הייתה עושה כזה דבר על דעת עצמה המשטרה כבר הייתה חוקרת אותם על הפשע הזה. אבל אף אחד לא יעשה להם כלום כי הממסד ביקש מהם לעשות שאת. הכל חלק מאג'נדה 21. מי שלא שמע, הגיע הזמן לדעת במה מדובר. כל מה שקורה כולל המלחמה המהונדסת שתוכננה מראש בהסכמה עם הממשלה, והחיסונים שמזריקים עכשיו לכל מי שבצבא כאילו להזריק נגד פוליו (שעבר מהעולם) זה הדבר הכי חשוב כרגע, הכל חלק מהאג'נדה. ערי 15 דקות סגורות עם מצלמות 24/7 מטבע דיגיטלי, אשראי חברתי כמו בסין. חבל שהעם היושב בציון ממשיך לישון ולריב עם אחיו במקום לראות שכולנו באותה סירה והאוייב הוא מי שמנהל את כל ההצגה.
    סגור
  • 3.
    נזק תדמיתי למדינה
    מילואימניק 12/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סתם מצדיקים את האוייבים שלנו בשביל צחוקים.. עדיף שילכו ויתרמו מהזמן שלהם במקום לעשות נזק
    סגור
  • 2.
    מחלום למציאות
    נועה 12/2023/20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אמן זה הניצחון היחידי שיגרום להם להתחרט.
    סגור
  • 1.
    תותחים
    אבי 12/2023/20
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אני הראשון שקונה שם. מבחינתי זאת התשובה האמיתית לטרור, רציתם להרוג אותנו תקבלו זבביר
    סגור