נדל"ן ותשתיות

האם מעלית בטוחה בזמן אזעקה? חמ"ל הנדסי יענה לאזרחים ובעלי מקצוע

לשכת המהנדסים בישראל מתגייסת לשירות האזרחים ובעלי המקצוע בתחום לרגל מלחמת חרבות ברזל: מקימה חמ”ל הנדסי ייעודי שיספק מידע ותמיכה רלוונטיים למצב
מערכת ice | 
קבלן ומהנדס בניין (צילום freepik)
לשכת המהנדסים בישראל מקימה חמ”ל הנדסי ייעודי למלחמת חרבות ברזל. החמ”ל יפעל באמצעות פלטפורמה מקוונת, שתאפשר לאנשי מקצועות ההנדסה לשלוח שאלות בתחומי ההנדסה השונים כגון: כיצד ניתן לשפר את יעילות מערכות החשמל והמים במצבי מלחמה, כיצד ניתן לשפר את קליטת האינטרנט האלחוטי בממ”ד, האם מעליות בטוחות בזמן אזעקה ועוד.
החמ”ל ההנדסי יספק מידע ותמיכה לאנשי מקצוע מהתחום ההנדסי ולאזרחים שרוצים לדעת יותר על ההשלכות ההנדסיות של המלחמה או לקבל מענה על בעיות הנדסיות, הרלוונטיות למצב. הוא יפעל בשיתוף פעולה עם האיגודים המקצועיים של לשכת המהנדסים, במגוון תחומים וביניהם: הנדסת חשמל, הנדסת בניין, הנדסת מכונות, הנדסה אזרחית, הנדסת מים ועוד.

יו"ר לשכת המהנדסים בישראל גיא שעשע: "ברור לכל בר דעת שאנחנו באחת התקופות המאתגרות שידעה מדינת ישראל. לכל אחד ואחת בחברה ישנה מחויבות להיכנס בימים אלה מתחת לאלונקה ולעשות את המירב לטובת העתיד של כולנו כאן. אנו נתרום את חלקינו במאמץ המלחמתי ע"י הקמת החמ"ל היעודי וכולנו תקווה לחזור לימים שקטים שמלאים בביטחון מלא". 
ניתן ליצור קשר עם החמ”ל ההנדסי באמצעות מילוי טופס המופיע בלינק, או באמצעות הווטצאפ: 050-4035050. החמ”ל פועל בימים א’-ה’, בין השעות 09:00-16:00.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה