נדל"ן ותשתיות

16 אלף מ"ר: פרוייקט המסחר החדשני שמשגע את השרון

קבוצת סופרין מעדכנת על השבחה משמעותית בפרויקט שמקדמת החברה יחד עם ביג מרכזים מסחריים. נתקבל אישור תב"ע לתוספת של 5 קומות בפרויקט בשטח כ-6,000 מ"ר לשיווק, המהווה גידול של מעל 40% בהיקף הפרויקט. המנכ"ל: "השבחה משמעותית"

מערכת ice | 
פרויקט נקסט מיילסטון של סופרין וביג (צילום evolve media)
סופרין אחזקות ממשיכה ביישום אסטרטגיית החברה להשבחת נכסיה הקיימים במקביל להרחבת פעילותה. הבוקר (חמישי) החברה מעדכנת בעניין פרויקט משרדים ומסחר שמקדמת החברה יחד עם ביג מרכזים מסחריים בהוד השרון, כי נתקבל עבור הפרויקט אישור תב"ע לבנייה של 5 קומות נוספות בשטח של כ-6,000 מ"ר לשיווק (עיקרי ושירות), המהווה הגדלה של כ-42% בהיקף שטחי הפרויקט.
בהמשך לקבלת אישור התב"ע, ובכפוף לקבלת היתר בניה מתאים, תפעל החברה להקמת פרויקט הכולל קומת מסחר בשטח של כ-200 מ"ר ומעליה 15 קומות משרדים בשטח כולל של כ-16,560 מ"ר (עיקרי ושירות). על בסיס הערכת שווי שנערכה לקרקע על-ידי מעריך שווי חיצוני בתוקף ליום 31 בדצמבר 2022, נקבע אומדן שווי קרקע למ"ר מבונה (עיקרי ושירות) בסך של 2,600 שקל. חלק החברה בפרויקט הינו 20%.
בחודש החולף עדכנה סופרין כי התקשרה, יחד עם קבוצת וייס, בהסכם אופציה במטרה לרכוש את הזכויות במקרקעין בשטח של כ-18.7 דונם בעיר אשדוד. מטרת ההתקשרות הינה ייזום והקמה של פרויקט לוגיסטיקה ואחסנה (טכנו פארק) בהיקף של כ-51,000 מ"ר, וזאת בדרך של גיבוש קבוצת רכישה וסיחור של האופציה אליה על ידי שתי החברות, ומתן שירותי ניהול הנדסי על ידי קבוצת סופרין לקבוצת הרכישה, משזו תרכוש את הזכויות במקרקעין.
"בעקבות מהלכים סטטוטורים שקידמנו בשנה האחרונה, הצלחנו לייצר השבחה משמעותית, בדרך של תוספת זכויות, גם בפרויקט הוד השרון שאנו יוזמים ובונים בימים אלה" מסר מנכ"ל קבוצת סופרין אילן שוורצזורגן. "מהלך זה הינו עדות נוספת ליכולות המקצועיות ויכולת יצירת הערך הגבוהה של קבוצת סופרין. יצוין כי תוספת הזכויות איננה באה לידי ביטוי בשווי הפרויקט בדוחות החברה לתקופה 6.2023. בימים אלה הנהלת החברה פועלת להמשך קידום והשבחה של פרויקטים נוספים אותם יוזמת החברה".  

הפרויקט של סופרין וביג (צילום: evolve media)
קבוצת סופרין נוסדה בשנת 2009, בעלי השליטה במשותף בקבוצה הינם ליאון ויצחק סופרין, המחזיקים, כל אחד באמצעות חברה בשליטתו, בשיעור של כ-36.6% מההון. החברה מתמקדת בעיקר בשלושה תחומי פעילות: קבוצות רכישה, ייזום נדל"ן ונכסים מניבים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה