נדל"ן ותשתיות

שנים לאחר השריפה שחירבה את היישוב: החלה הבנייה מחדש

ב-2019 פקד שריפה גדולה את הישוב הדתי מבוא מודיעים שחירבה 40 מתוך 50 הבתים. כעת החלה קבוצת תצפית לשווק את פרויקט המגורים היזמי היחיד ביישוב
מערכת ice | 
פרויקט תצפית במבוא מודיעים (צילום הדמיה 3DVISION)
קבוצת תצפית נדל"ן החלה לשווק את פרויקט "תצפית במבוא מודיעים", ביישוב הקהילתי המתחדש מבוא מודיעים שבמועצה אזורית חבל מודיעין. הפרויקט שיוקם על קרקע בשטח של כ-10 דונם כולל 52 יחידות דיור מיוחדות ב-13 מגרשים – 32 צמודי קרקע ו-20 דירות גן-גג.
מבוא מודיעים הוא מושב דתי הממוקם בסמוך ליער בן שמן על כביש 443 בין מחלף בן שמן לבין העיר מודיעין-מכבים-רעות. כזכור, במאי 2019 פקדה שריפה גדולה את יער בן שמן והתפשטה גם למבוא מודיעים, וחירבה 40 מתוך 50 הבתים שהיו אז ביישוב. מאז נעשו בו עבודות שיקום ופיתוח מקיפות בשיתוף מועצת חבל מודיעין, וכיום הוא עובר תהליכי התחדשות משמעותיים, המושכים אוכלוסייה חדשה בחתך סוציו אקונומי גבוה.

כל יחידות הדיור מתוכננות על מנת שיתאימו למשפחות, וייבנו בעיצוב מודרני יוקרתי. מדובר בפרויקט המגורים היחידי שמתוכנן להיבנות ביישוב שכן יתר הבניה היא במסגרת בנה ביתך.
דירות הגן בנות 6 חדרים בשטח של כ-147 מ"ר עם גינה בשטח של כ-95 מ"ר כולל  מחסן ו-2 חניות נמכרות החל מ-4.85 מיליון שקל; דירות הגג-דופלקס בנות 5 חדרים בשטח של כ-153 מ"ר עם מרפסת בשטח של כ-51 מ"ר כולל מחסן ו-2 חניות נמכרות החל מ-4.7 מיליון שקל; צמודי קרקע בני 5 חדרים+מחסן ו-2 חניות בשטח שנע בין 149-153 מ"ר עם מרפסת בשטח של 47 מ"ר וגינה בשטח שנע בין 34 ל 72 מ"ר החל מ-4.75 מיליון שקל.
מנכ"ל קבוצת תצפית נדל"ן אריק גלעד, ציין כי "הדירות המיוחדות הללו, בדגש על צמודי קרקע, הוא מוצר שנמצא בהכחדה. במרכז הארץ כמעט ולא ניתן למצוא פרויקטים כאלו, וככל שהזמן עובר גם בפריפריה הם הולכים ומתמעטים. המחירים האטרקטיביים לדירות המיוחדות ביישוב מהווים גורם משיכה, וזה בא לידי ביטוי ברשימת המתנה שנפתחה לפרויקט כבר לפני כשנה. הפרויקט מהווה אלטרנטיבה לדירות מיוחדות במודיעין, שם נמכרים היום פנטהאוזים במעל ל-5 מיליון שקל וצמודי קרקע במחירים אף יותר גבוהים. הצביון הדתי של היישוב מושך גם תושבי חוץ ששוקלים לעשות עלייה לארץ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה