נדל"ן ותשתיות

עיר חדשה בישראל, מכה למשכירי הדירות, ועמוס לוזון מוכר

העבודות בכסיף יצאו לדרך והיא תכיל בעוד כמה שנים 100,000 תושבים חרדים, עיריית תל אביב הוציאה חוזה חדש למשכירי הדירות כדי להלחם בהעלאות המחירים, כמוס לוזון מוכר את הווילה בארסוף ב-38 מיליון שקל
מערכת ice |  6
התחדשות עירונית ברמת השרון (צילום פרופסור אירית צרף נתניהו אדריכלות ובינוי ערים)
תאריך פתיחת הרכבת הקלה נחשף: ההצהרה הדרמטית גורמת לסערה: ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג הבטיח: "המטרה: תיאומים אחרונים לקראת הפעלה מלאה והעלאת נוסעים כבר בחודש הבא – יולי 2023", אלא שדבריו היו ללא תיאום עם משרד התחבורה והשרה מירי רגב. לידיעה המלאה לחצו כאן.
מהפכה ברכבת ישראל: אחת התחנות העמוסות בארץ בדרך לשינוי קיצוני: תחנת הרכבת בהרצליה בדרך לעבור שינוי קיצוני, במסגרתו ייבנה אולם נוסעים חדש, אשר יכפיל את גודלה של התחנה הקיימת. לידיעה המלאה לחצו כאן.

הטיילת שהוזנחה שנים עוברת מהפך: איפה יושקעו 25 מיליון שקל? בתקציב של כ-25 מיליון שקלים: הסתיימו עבודות שדרוג טיילת בבלי בפארק גני יהושע. והתוצאה? טיילת נגישה, ירוקה, מוצלת ומלאת אטרקציות לכל הגילים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
עיר חדשה בישראל: העבודות יצאו לדרך באופן רשמי: בעיר החדשה, כסיף, שמיועדת לציבור החרדי הממוקמת בבקעת ערד, מתוכננים שטחי מסחר ותעסוקה בהיקף של כ-350 אלף מ''ר וכ-20,000 יחידות דיור. מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, יהודה מורגנשטרן: "כינוס הוועדה היום הינו צעד משמעותי וחשוב לתכנון, פיתוח ואכלוסה בעתיד של העיר כסיף". לידיעה המלאה לחצו כאן.
עמוס לוזון דורש 38 מיליון שקל: זה הנכס שהוא מוכר: אחד האנשים החזקים בכדורגל הישראלי, מכר את הווילה המטורפת ששייכת לו כולל גם את השטח הצמוד אליה בגודל של 1.4 דונם ביישוב ארסוף בסכום עתק. לידיעה המלאה לחצו כאן.
העיר הלוהטת בישראל: באיזו עיר לא מפסיקים לבנות? עיריית חיפה מציגה: שיא של כל הזמנים במתן היתרי בניה בשנה אחת: כ-1,770 היתרים ליחידות דיור הוצאו השנה על ידי הועדה המקומית לתכנון ובניה בשנת 2022, מספר המהווה שיא של כל הזמנים במתן היתרי בניה. לידיעה המלאה לחצו כאן.

בשורה קשה למשכירי הדירות בתל אביב: זה החוזה החדש שלכם: עיריית תל אביב-יפו מעדכנת את חוזה השכירות המומלץ:  תקופת ההסכם הוארכה ל-3 שנים, ניתן יהיה להעלות את שכר הדירה בשנה השלישית עד 5%, זאת כאשר 52% מתושבות ומתושבי העיר מתגוררים בה בשכירות, 30% משוכרי הדירות הם משקי בית עם ילדים מתחת ל- 18. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מעולה! צריך להעביר את כל החרדים לערים משלהם
    חילוני 06/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למעשה, הלוואי ויחיו במדינה משלהם, אמן.
    סגור
  • 4.
    לוזון הביריון! ככה הוא השיג את ההון שלו.
    מכיר 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאיש יש התנהגות ושפה כוחנית ואלימה.
    סגור
  • 3.
    רוסלנה
    איבט 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מזל טוב מתוקה תהני מהרכב החדש ושיהיה הרבה הצלחה
    סגור
  • 2.
    ממש בשורה קשה למשכירים. כאילו שאכפת מההסכם של העירייה (ל"ת)
    דודו 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טמטום גמור (ל"ת)
    בול! 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שווה להיות חרדי
    מעולה 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כשיש ממשלת רפורמות
    סגור