נדל"ן ותשתיות

המהפכה הטכנולוגית בכבישים: אריאל וימאזור זכתה במכרז של נתיבי ישראל

חברת אריאל וימאזור תתכנן, תתקין ותתחזק מערכת חכמה C-Insight לשליטה ובקרה, שתאפשר לנהל את מערך הכבישים בכל רחבי הארץ מחדר בקרה באמצעות מערכת אחת שתתכלל את כל המערכות הקיימות
מערכת ice | 
אליצח דמבינסקי (צילום נתיבי איילון)
חברת אריאל וימאזור, מקבוצת האחים יעקובי YSB, זכתה במכרז של חברת נתיבי ישראל לתכנון, התקנה ואחזקה של מערכת חכמה C-Insight לשליטה ובקרה, שתאפשר לנהל את מערך הכבישים בכל רחבי הארץ מחדר בקרה באמצעות מערכת אחת שתתכלל את כל המערכות הקיימות.  
באמצעות הטמעת המערכת והטכנולוגיה החדשנית תוכל החברה, לקבל נתונים מכלל המערכות הנמצאות בכבישים ומהצמתים המרומזרים שבאחריותה למרכז לאומי לניהול התנועה של החברה שירכז את כלל הנתונים למערכת טכנולוגית אחודה ומתקדמת ותאפשר ניהול תנועה חכם תוך גיבוש תמונת מצב וניהול אירועים.

המערכת מוטמעת כבר במספר מדינות ברחבי העולם על ידי חברת אריאל וימאזור ושותפתה חברת CityShob שפיתחה והתקינה את פלטפורמת ה  C-Insight  לערים חכמות וניהול תחבורה במספר מקומות בעולם. לראשונה בישראל אריאל וימזור תתכנן ותתקין את המערכת החכמה ותתפעל אותה באופן שוטף עבור נתיבי ישראל. 
אליצח דמבינסקי מנכ״ל החטיבה הטכנולוגית ב-YSB: קבוצת האחים יעקובי YSB גאה לקחת חלק בפרויקט לאומי שיאפשר לנהל 95% מהכבישים בישראל באופן חכם שיאפשר לזהות מגמות, לראות בכל רגע נתון מה קורה בשטח ולנהל את מערך הכבישים באמצעות מערכת אחת. מדובר בבשורה ענקית לתושבי מדינת ישראל וציבור הנהגים. ההצלחה של המערכת בעולם מראה לנו שבזכות הטמעת טכנולוגיות חכמות ניתן לצמצם את גודשי התנועה ולשדרג לנוסעים בכבישי ישראל את חווית המשתמש.  
אילונה ברוטמן, מנהלת אגף מערכות מידע בחברת נתיבי ישראל: חברת נתיבי ישראל בהובלת אגף מערכות מידע ובשיתוף האגף לניהול התנועה, פירסמה מכרז איכות לבחירת פלטפורמה מיטבית שמטרתה ליצר ולתכלל תמונת מצב תנועתית ארצית, בזמן אמת. המערכת צפויה להנגיש מידע גולמי ומעובד מכלל המערכות התפעוליות של החברה וליצור תמונת מצב עדכנית לצורך מתן תגובה מיטבית לאירועי תנועה הקיימים והצפויים.
חברת אריאל וימאזור ושותפתה חברת CityShob הציגו יכולות מרשימות בכלל התחומים שנבחנו. אנו נרגשים להתחיל פרויקט אסטרטגי זה בשותפות מלאה עם הספק ומצפים להפעלת הדור הבא של מערכות שליטה ובקרה בחברה לטובת משתמשי הדרך.
שלומי בירשן, ראש אגף ניהול התנועה בחברת נתיבי ישראל: כחלק מתוכנית אסטרטגית רב שנתית לניהול תנועה מתקדם של חטיבת התפעול והאחזקה והאגף לניהול התנועה של חברת נתיבי ישראל, גאים ומתרגשים להזניק את פרויקט פיתוח מערכת השו"ב (שליטה ובקרה)  החדשה והמתקדמת לניהול תנועה לאומי של חברת נתיבי ישראל (נת"י).
מדובר בפרויקט הדגל של נת"י לשנים הקרובות, להקניית יכולות *ניהול תנועה מתקדמות* ברמה הלאומית, כאלה שיוכלו להשפיע ולהיטיב עם כל אחד ואחת ממשתמשי הדרך את חוויית הנסיעה היומיומית , תוך ניצול כלל המשאבים, הידע והיכולות הטכנולוגיות העומדים לרשות המרכז הלאומי לניהול תנועה (מלנ"ת) בנת"י.
מערכת השו"ב שתפותח תתבסס על הפלטפורמה הטכנולוגית שפותחה בחברת cityshob, בשילוב הידע והיכולות בתחום התנועה של חברת אריאל וימאזור.
המערכת תאפשר סביבת עבודה אחודה ויעילה למרכז ניהול התנועה הלאומי בנת"י, תוך בניית תמונת מצב רשתית ואינטגרטיבית בזמן אמת , כך שבכל רגע נתון כלל המשאבים בנת"י ינותבו למתן מענה פרואקטיבי לאתגרי התנועה ולהגברת הבטיחות של משתמשי הדרך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה