נדל"ן ותשתיות

יוסי אברהמי בהישג נוסף: פרויקט היוקרה נמכר ואוכלס במלואו

קבוצת הנדל"ן יוסי אברהמי מודיעה כי סיימה את שיווק פרויקט היוקרה של בכוכב הצפון. החברה מכרב ואכלסה 113 דירות בפרויקט "הפילהרמונית" שנמצא בקרבה לפארק הירקון ונמל ת"א
מערכת ice | 
פרויקט הפילהרמונית תל אביב (צילום גידי בועז)
קבוצת יוסי אברהמי מדווחת היום (ראשון) על סיום שיווק פרויקט היוקרה "הפילהרמונית" שהקימה בשכונת כוכב הצפון בתל־אביב. החברה מכרה ואיכסלה את כל 113 הדירות בפרויקט. 
הפרויקט כולל שני בנייני יוקרה של 12 קומות ובהם תמהיל דירות שכולל 3-5 חדרים לדירה, לצד דירות גן ופנטהאוזים עם נוף לים. על התכנון אחראי משרד בר אוריין אדריכלים. 
מתחם המגורים הסגור נבנה על מגרש בשטח 4.6 דונם במקום בית ההארחה ההיסטורי של התזמורת הפילהרמונית שעמד במקומו מאז 1966. הפרויקט ממוקם במרחק הליכה קצר מפארק הירקון ונמל תל־אביב, חוף הים ואזורי הבילוי המרכזיים של העיר. המתחם הסגור כולל שומר 24/7, מתחם ספא ובריאות שכולל בריכת שחייה, חדר כושר, סאונה, מרתף יינות, לאונג' עם חדר קולנוע, מחסן פרטי, חניה תת קרקעית מקורה ועוד.
החברה היא אחת המובילות בארץ בתחום הנדל"ן ופועלת יותר מ-40 שנה. לאורך השנים ביצעה עבודות הנדסה אזרחיות לגופים כמו מוסדות ממשלתיים. כיום החברה פועלת בערים רבות, בהן אילת, תל־אביב, נתניה, חיפה, הרצליה, רמת גן ועוד.

יפה סדן, סמנכ"לית השיווק והמכירות בקבוצה. צילום: יח"צ
לדברי יפה סדן, סמנכ"לית השיווק והמכירות בקבוצת יוסי אברהמי, מסרה: "אנו שמחים ונרגשים לסיים את אכלוס המשפחות במתחם 'פילהרמונית' היוקרתי, באחד מהמיקומים הנחשקים ביותר בצפון תל אביב. המתחם מציע לדיירים חווית מגורים שלמה ומפנקת, עם נוף לים, תכנון מדויק ומוקפד, שלל שטחים ציבוריים, פיתוח סביבתי ומפרט עשיר במיוחד. קבוצת יוסי אברהמי מקדמת כיום מספר פרויקטים בעיר תל אביב ונמשיך לבנות בה גם בעתיד".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה