נדל"ן ותשתיות

בנק מזרחי טפחות בסיוע ענק ללקוחות: סוף לטעויות ברכישת הדירה?

עשרות משתתפים הגיעו לקורס הכנה לדירה של בנק מזרחי טפחות שהתקיים במתחם סינמה סיטי בירושלים. בין הנושאים הנלמדים בקורס: היכרות עם הכלים הקיימים לבדיקת הסביבה שבה מעוניינים לרכוש את הדירה, מה צריך לדעת לפני שקונים דירה, מה חשוב כשלוקחים משכנתה וגם הרצאת על עיצוב הבית
מערכת ice |  4
בנק מזרחי טפחות (צילום shutterstock)
בנק מזרחי טפחות, הוציא לדרך השבוע את סדרת המפגשים הייחודית עבור רוכשי דירה ראשונה-  קורס הכנה לדירה, קורס חינמי וראשון מסוגו במערכת הבנקאית, המספק ידע וכלים רלוונטיים לזוגות צעירים ומשפחות הנמצאים רגע לפני רכישת דירה עבורם.
בין הנושאים הנלמדים בקורס: היכרות עם הכלים הקיימים לבדיקת הסביבה שבה מעוניינים לרכוש את הדירה, מה צריך לדעת לפני שקונים דירה, מה חשוב כשלוקחים משכנתה וגם הרצאת על עיצוב הבית.

הקורס הראשון התקיים ביום שני ה-29.5, במתחם סינמה סיטי ירושלים אליו הגיעו עשרות משתתפים, משפחות וזוגות צעירים שנחשפו לתכנים וכלים שיסייעו להם בהליך רכישת הדירה. במפגש המיוחד, הציג דקל חתוכה, מנהל מכירות ופיתוח עסקי במדלן, את הכלים קיימים לבדיקת הסביבה שבה המשפחות והזוגות הצעירים מעוניינים לרכוש את הדירה.
ענבר בן דוד, משווקת מרחבית בבנק מזרחי טפחות, ערכה סקירה על המידע שחשוב לדעת לפני שלוקחים משכנתה ועדי הנפלד, מעצבת הפנים וכתבת תכנית הטלוויזיה הקומה ה-12, עשתה למשתתפים היכרות עם עולם עיצוב הבית. 
הקורס הראשון התקיים ביום שני הקרוב 29.5 במתחם סינמה סיטי ירושלים בשעה 19:00. הקורס השני יתקיים ביום ראשון 4.6, במתחם סינמה סיטי ראשון לציון בשעה 19:00, הקורס השלישי יתקיים ביום ראשון 11.6, במתחם סינמה סיטי גלילות בשעה 19:00. הקורס הרביעי יתקיים ביום ראשון 18.6, במתחם יס פלנט-סינמול בחיפה בשעה 19:00.הקורס החמישי יתקיים, ביום שני 26.06, במתחם סינמה סיטי באר שבע בשעה 19:00. הקורס השישי יתקיים ביום שלישי 27.6, במתחם סינמה סיטי נתניה בשעה 19:00. 
שבי שמר, סמנכ"לית ומנהלת החטיבה הקמעונאית במזרחי-טפחות: "סדרת המפגשים הייחודים שיזמנו עבור רוכשי דירה ראשונה, הינה חלק מסל מוצרים חדש שהשקנו בחודש האחרון הכולל פתרונות חדשניים ומגוונים המלווים את הלקוח החל מהשלב הראשוני של בדיקת האפשרות לרכישת דירה. אני בטוחה כי קורס זה  יעניק למשפחות וזוגות צעירים כלים ותכנים מעשירים ומלמדים אשר יסייעו להם בדרך לדירה משלהם".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    משכנתא
    אזרח 06/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בנק טפחות לא עוזר אם היה רוצה לעזור היה דוחה כמו שאר הבנקים את העלאת הפריים לשנה ונותן קצת שקט ללקוחות
    סגור
  • 3.
    הבנק הכי גרוע
    מאיר כהן 05/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    "מסייעים" ללקוחות שקורסים תחת הנטל בכל מיני קורסים שאינם אפקטיביים והכל במטרה להמשיך ולקבל פרסום בתקשורת תוך שמותצים ללקוחות את הכסף המיץ והחיים.
    סגור
  • 2.
    קנית דירה
    שימעון 05/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחחח בטח השיעור הראשון איפו הכי טוב לקחת משכנתה עין לא אצלנו מין הסתם
    סגור
  • 1.
    קורס לשמירת הבועה.. (ל"ת)
    צחי 05/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור