נדל"ן ותשתיות

HaGaDa שהייתה באמת: הפרויקט היוקרתי יוצא לדרך

פרויקט HaGaDa יוצא לדרך. אמש (ראשון) התקיים אירוע הריסת הבניינים ברחוב בני דן 68 ו-70 בתל אביב. על השטח צפויים להיות מוקמים ארבעה בניינים הכוללים 106 דירות
מערכת ice |  2
הנהלת חברת פרשקובסקי (צילום Mark Tso)
אתמול (ראשון) התקיימה יריית הפתיחה לפרויקט HaGaDa של חברת פרשקובסקי במתחם ברחוב בני דן 68 ו-70 בתל אביב על הגדה בפארק הירקון, אירוע ההריסה של הבניינים. באירוע השתתפו כ-300 איש ביניהם יועצי הפרויקט, רוכשי הדירות בפרויקט, בעלי הדירות, עובדי החברה והנהלת חברת פרשקובסקי.
יוסי פרשקובסקי אמר באירוע: "אנו שמחים להצטרף לעיר תל אביב וגאים להוציא לדרך את הפרויקט הראשון שלנו בעיר HaGaDa עם שילוב מנצח בין הטבע לבין האורבניות של העיר הגדולה, המאפשר ליהנות מהשקט והאיכות של הצפון הישן של תל אביב מחד, ומאידך להיות בקו ראשון לפארק הירקון, ובקרבה לבתי ספר וגני ילדים, לחוף הים ולמוקדי הבילוי, הקניות המובילים – דוגמת נמל תל אביב, כיכר המדינה, הספורטק, חוף מציצים ויציאה לאיילון. פרויקט HaGaDa יספק חווית מגורים מודרנית, הרמונית ושלמה, הממזגת בין חיי קהילה, תרבות, פנאי ואיכות חיים – וכל זאת בבנייה מוקפדת ואקסקלוסיבית".

במסגרת פרויקט HaGaDa של פרשקובסקי, פונו שני המבנים על 55 דירותיהן ובמקומם תבנה החברה ארבעה מבנים מודרניים בני שבע קומות, בצורת האות ח' הכוללים בסך הכול 106 דירות עם חניון קונבציונלי ורגיל עם שפע חניות לדיירים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אין ספק שהפרויקט היוקרתי בצפון תל אביב זה הפילהרמונית
    מתווך 05/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    של חברת יוסי אברהמי שבעצמם קנו מספר דירות לשימושם הפרטי בפרויקט... אומר הכל.... מול הים מול הנמל מול הספורטק כולל בריכה/ חדר כושר/ אולם קולנוע/ סאונה/ ופארק צמוד לבניין
    סגור
  • 1.
    איכס- פרויקט שנושק לדרך נמיר, מלא עשן וזיהום לדירות
    בבלי 05/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי שמבין קצת וילך לראות את המיקום יבין.... הפרויקט הכי נחשב שם באזור זה הפילהרמונית של יוסי אברהמי, 100 אלף שקל למ"ר!!!
    סגור