נדל"ן ותשתיות

ספסרות בנדל"ן בצפון הארץ: כך השיטה עובדת

לאחרונה רמ"י פרסמה את תוצאות המכרז השני לקרקעות במושב הבונים בצפון הארץ אך כעת, נחשד כי קיימת ספסרות בשטחי המושב. המכרז הקודם בוטל מכיוון שאף לא אחד מזוכי המכרז הגיע על מנת לממש את הפרס
מערכת ice | 
קניית קרקע חקלאית (צילום יובל סגל, מתוך אתר פיקיויקי)
תוצאות המכרז השני של רמ"י למגרשים הממוקמים בקו הראשון לים במושב הבונים פורסמו. תוצאות אלה, פורסמו לאחר שבמכרז הקודם לאותם מגרשים, כלל הזוכים המאושרים לא הגיעו על מנת לנצל את זכייתם ולקנות את המגרשים.
המחירים של המגרשים בסוף עלו בממוצע בכ-100 אלף שקל לכל המגרשים לעומת מחירם בסוף המכרז הקודם. כמות ההצעות ירדה גם היא בצורה משמעותית מ-699 כל הדרך אל 253 הצעות במכרז האחרון. נזכיר כי רמ"י מנהלת את המכרזים שלה בשיטת כל המרבה במחיר מנצח, גם אם הוא לא הציג ערבויות או הון עצמי נדרש לפני ההרשמה למכרז.
בסופו של דבר, המכרז הקודם בוטל בטענה שלא הגיעו אנשים על מנת לקנות את המגרשים. המחירים שהוגשו במכרז לא שיקפו את שווי שוק הבתים במושב, וזמן קצר לאחר פרסום דבר הזכייה, ברמ"י ביטלו את המכרז.
שיטה זו יצרה תוצאה בה אנשים "מספסרים" בקרקעות המושב ומציעים את המגרשים שבהם זכו למכירה מיד לאחר הזכייה במכרז על מנת להעלות את שווי שוק הנדל"ן במושב הממוקם בצפון הארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה