נדל"ן ותשתיות

סכנין בדרך לשדרוג משמעותי: שכונה חדשה ומאות דירות חדשות

הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה צפון, אישרה להפקדה תוכנית להקמת שכונת מגורים חדשה בדרום העיר סכנין, במסגרתה יוקמו 630 יחידות דיור שייבנו במבני מגורים של בני 5-9 קומות שחלקם ישולבו בשטחי מסחר בקומות הקרקע. מתוך כלל יחידות הדיור, כ-200 יחידות דיור ייבנו על קרקע מדינה
מערכת ice | 
בניינים חדשים (צילום vecteezy)
הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה צפון, בראשות ערן ניצן, אישרה להפקדה תוכנית להקמת שכונת מגורים חדשה בעיר סכנין. התוכנית הינה על שטח כולל של כ-200 דונם והיא ממוקמת בדרום סכנין, למרגלות תל מורסאן. 
התוכנית שהוגשה על ידי הוועדה המקומית לב הגליל, ביוזמת עיריית סכנין, כוללת הקמת 630 יחידות דיור שייבנו במבני מגורים של בני 5-9 קומות שחלקם ישולבו בשטחי מסחר בקומות הקרקע. מתוך כלל יחידות הדיור, כ-200 יחידות דיור ייבנו על קרקע מדינה. 
התוכנית מציעה סוגי בינוי שונים, תוך התחשבות בתנאים הטופוגרפיים והנופיים של המתחם. בנוסף, התוכנית כוללת חיבור אל שטחי היער הסמוך באמצעות טיילת, שבילי הליכה ושבילי אופניים, כל זאת בתיאום עם קק"ל. התוכנית נערכה על ידי צוות התכנון בראשות אדר' חאכם דביאת. 
מתכננת מחוז צפון במינהל התכנון, דקלה עדי פרץ: "התוכנית, שקודמה על ידי העירייה, הינה בשורה חשובה לתושבי העיר סחנין. התוכנית תיתן פתרונות מגוונים ואיכותיים למחוסרי דיור – יחידות דיור בגדלים שונים, בסמיכות ליער בתל מורסאן וכוללת רחוב מעורב שימושים בציר מרכזי שמוביל למרכז העיר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה