נדל"ן ותשתיות

תדיראן מציגה: הבית החדש בפתח תקווה

בחודש האחרון בנתה תדיראן בית חדש בסמיכות למשרדי החברה בפתח תקווה. בטקס חנוכת הבית עובדי החברה הבינו מה מטרת הבית
מערכת ice |  2
טקס חנוכת הבית (צילום ישראל הדרי)
מאות עובדי תדיראן בפתח תקווה נדהמו לגלות שהחברה בנתה בחודש האחרון בית המשתרע על כ-150 מ"ר בצמוד למשרדי החברה. הבית, שמעוצב כבית אמיתי וכולל חדר שינה, סלון, מטבח וחדר שירותים ומקלחת, נבנה במטרה לשמש כמרכז הדמיה והמחשה לתופעת הבית החולה הנגרמת כתוצאה מאוויר מזוהם המצוי בחללים סגורים ובו מזיקים ביולוגיים קטלניים דוגמת חיידקים, וירוסים ועובש אשר מועברים בקלות באוויר ומהווים סכנה בריאותית ממשית.
הבית רושת במיצגים המעניקים חוויה ויזואלית וחושית, וממחישים את השפעת מזיקים אלו על רמות החולי ועל איכות החיים של דיירי הבית. זאת לצד הפתרון הטכנולוגי TADIRAN AIROW שפותח על ידי תדיראן, כמענה לאיכות האוויר והשבחתו בחללים סגורים.

החברה ערכה טקס חנוכת בית אליו הוזמן הרב מיכה הלוי שליט"א, הרב הראשי של פתח תקווה, שקבע מזוזות ובירך את עובדי החברה.
משה ממרוד, מנכ"ל תדיראן ובעל השליטה, אמר: "אין טוב ממראה עיניים. לאחר פיתוח טכנולוגיה פורצת דרך שמטפלת באוויר שאנחנו נושמים באמצעיות מי חמצן, אנחנו שמחים לחנוך את הבית החדש של תדיראן שישמש כמרכז הדמיה אינטראקטיבי וימחיש את סיפורה של תדיראן במסעה לטיפול באיכות האוויר בחללים סגורים כך שיוכלו מהיום לנשום בטוח. תדיראן חרטה על דגלה לדאוג לאיכות חייהם של לקוחותיה ולהעניק פתרון מתקדם, מעבר לחימום וקירור הבית, שיעניק אוויר מטוהר ונקי וישמור על איכות החיים ובריאותם של דיירי הבית, כדי שכולם יוכלו לנשום אוויר נקי יותר".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ארז פז התותח (ל"ת)
    אודי 01/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • איך בדיוק ? (ל"ת)
    ירון 01/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור