נדל"ן ותשתיות

דירה במרכז ב-1.3 מיליון שקל? זו העיר בה תוכלו לקנות

הוכרזו זוכים במכרז רשות מקרקעי ישראל לבניית 1,765 יח"ד במסלול "מחיר מטרה" בשכונת "שקמים", באר יעקב. מחיר התחלתי לדירה 1.3 מיליון שקל. הדירות ימכרו בהנחה של 14%-19% מגובה השומה, ועד 300,000 שקל ממחיר הדירה בשוק החופשי
מערכת ice | 
באר יעקב (צילום יחצ באר יעקב)
ועדת המכרזים של רשות מקרקעי ישראל הכריזה על הזוכים במסגרת מכרז 'דיור במחיר מטרה' הענק לבניית 1,765 יחידות דיור ב-11 מתחמים בבנייה רוויה למגורים ומסחר בשכונת "שקמים", באר יעקב.
"רמי צרפתי חברה לבנייה בע"מ", "אגם תבור יזמות ובניה בע"מ", "ש.ז.ת אולמי אירועים בע"מ", "ורדים ניהול ואחזקות מבנים (2007 בע"מ)", "אפידר החברה לשכון ולפתוח ישראל בע"מ", אשדר חברה לבניה בערבון מוגבל, קבוצת אשטרום בע"מ", "מרדכי אביב מפעלי בניה בע"מ", "קבוצת נמיר בכרמי גת בע"מ", "עופר אהרון חברה לעבודות בניה בע"מ", "אסיה סיירוס פיתוח וייזום בע"מ" ו-"אבני דרך מתחם ברזיל בע"מ" הוכרזו כזוכים.

במכרז זה שווקו 883 יח"ד במחיר מטרה ו-882 יח"ד בשוק החופשי. למכרז הוגשו 46 הצעות. הדירות ימכרו בהנחה של 14%-19% מגובה השומה, ועד 300,000 שקל ממחיר הדירה בשוק החופשי.
ינקי קוינט מנהל רשות מקרקעי ישראל: "אנו ברשות מקרקעי ישראל פועלים ללא ליאות לא  רק להגדלת ההיצע של הקרקעות למגורים אלא גם להוזלת מחירי הדירות לצעירים ולמחוסרי דיור. אני שמח על כך שזוגות צעירים שיזכו בהגרלות הבאות יוכלו לממש את זכותם ולקבל דירות במחירים מוזלים בעשרות אחוזים מהמחירים בשוק גם במרכז הארץ ום בפריפריה. אנו נמשיך להעלות רעיונות ולפעול בכל דרך על מנת שמשפחות רבות ככל האפשר יזכו לממש את חלומן ולהגיע לדירה משלהן"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה