ויראלי

אסון: צעירה נשרפה למוות מעץ חג המולד שהתלקח בזמן שישנה

אסון כבד בחג המולד: דסטני אבדרזק, צעירה בת 22 מקליפורניה, מתה בליל החג אחרי שעץ חג המולד בבית הארוס שלה התלקח בעקבות קצר חשמלי שנוצר בגלל המנורות שעליו
מערכת ice | 
חג המולד (צילום Istock)
אסון כבד בחג המולד: דסטני אבדרזק, צעירה בת 22 מקליפורניה, מתה בליל חג המולד אחרי שעץ חג המולד המלאכותי שהיה בסלון הבית בו ישנה, התלקח וגרם לשריפה גדולה בה היא הלכה לעולמה.
דסטני חגגה את ערב חג המולד עם משפחתו של ארוסה בביתם בצפון היילנדס, כאשר קצר חשמלי שנוצר מהאורות שבעץ חג המולד, גרמם לשריפה באזור 02:00 בלילה, בזמן שדסטני ישנה. לפתע היא התעוררה בבהלה והחלה לצעוק "אש". חמשת בני המשפחה שישנו בבית התעוררו וניסו לחלץ אותה מהחדר הבוער. באותו הזמן הגיעו כבאים שהצליחו לחלצה מהבית, בזמן ששאר בני המשפחה כבר יצאו החוצה אחרי שניסיונותיהם להצילה לא צלחו, ומותה נקבע בבית החולים.
ארוסה של דסטני, איזום, סיפר לערוץ KCRA3 כי "היא הייתה זו שצעקה אש, וזה החלק העצוב. למרבה הצער, החלטנו להשאיר את האורות בעץ דולקים ופשוט נרדמנו. כשהתעוררנו, היינו צריכים לחלץ את עצמנו מהבית כי היו לנו שניות ספורות עד שכל הבית היה עולה באש והורג אותנו".
בנוסף לדסטני, גם שני הכלבים של המשפחה מתו בשריפה, כאשר הבית נשרף כליל. שכנים סיפרו לתחנת החדשות המקומית שהם התעוררו מצליל חזק, הסתכלו דרך החלון וראו להבות יוצאות מהבית. משפחתה של דסטני פתחה בגיוס המונים על מנת לעזור למשפחה של ארוסה לבנות מחדש את הבית שנהרס.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה