נדל"ן ותשתיות

מהפך בחולון, רשות המסים מפנקת, ומדוע המלון בשרונה עומד נטוש?

בחולון אושרה תכנית ענק לבניית 30 אלף דירות, ברשות המסים יעניקו הטבת מס למשכירי הדירות, בשרונה עומד כבר 11 שנה מלון ענק נטוש וגם: איזו עיר תתרחב ובאיזו עיר המחירים זינקו ב-200 אלף שקל?
מערכת ice |  1
ירידה בכמות הישראלים שיכולים לרכוש דירה (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני, pixabay)
הכי גדולה אי פעם בגוש דן: זו התוכנית שאושרה: 30 אלף יחידות דיור יתווספו בחולון בתוכנית ההתחדשות העירונית הגדולה אי פעם בגוש דן, זאת על פי אישור של הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה בתל אביב. לידיעה המלאה לחצו כאן.
בית מלון ואלפי דירות חדשות: זו העיר שתעבור מהפך: אושרה למתן תוקף - תוכנית רשות מקרקעי ישראל - 'משולש בן עמי' בנהריה לבניית שכונה בת כ- 2,400 יח"ד  וכ-200 חדרי מלון  בוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה מחוז צפון. לידיעה המלאה לחצו כאן.

מהפכה ברכישת הדירות בישראל: זה מה שהקבלן חייב לחשוף: אחרי מוצרי החשמל - מעכשיו, גם לדירות יש תווית אנרגיה: משרדי הבינוי והשיכון, האנרגיה והגנת הסביבה מודיעים : החל מהשבוע, לראשונה בישראל, חלה חובת הצגת דירוג אנרגיה לדירות חדשות, הדירוג יאפשר לרוכשי דירות חדשות לבדוק מראש אם הדירה יעילה מבחינה אנרגטית, וכך להבין את פוטנציאל החיסכון האפשרי. לידיעה המלאה לחצו כאן.
מדוע המלון הגדול בישראל נותר נטוש כבר 11 שנה? בשנת 2011 החל להיבנות במתחם שרונה שבתל אביב מלון נצבא, שיועד להיות המלון הגדול ביותר בישראל. אך מאז, המלון נותר שוב ושוב ריק מעובדים ומבנייה והבנייה שלו עדיין לא הסתיימה, כאשר לפני מספר חודשים הוא ננטש שוב על ידי אלקטרה בנייה ונותר ריק מפועלים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
מהפך באחת הערים המבוקשות בישראל: 10,000 תושבים חדשים בדרך: רחוב בן גוריון בגבעתיים בדרך למהפך: תוספת של 2,800 יחידות דיור, מגדלים של 30 קומות בעירוב שימושים של מגורים, מסחר, ותעסוקה, שבילי אופניים ושטחים פתוחים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
מחירי הדירות בישראל שוברים שיאים: היכן התייקרו ב-200,000 שקל? על פי נתוני הלמ"ס: מחירי הדירות במחוז הצפון זינקו ב-21% בממוצע ברבעון השלישי של 2022, מחירי דירות 1-2 חדרים במחוז הצפון עלו ב-22% ל-591 אלף שקל בממוצע; מחירי דירות 2.5-3 חדרים עלו בכ-19% ל-791 אלף שקל; מחירי דירות 3.5-4 חדרים עלו ב-19%. לידיעה המלאה לחצו כאן.
רשות המסים קבעה: זו הטבת המס שמחכה למשכירי הדירות: התקרה החדשה עבור הפטור ממס על השכרת דירה, תעודכן ל- 5,470 שקל במקום כ-5200 ש"ח כיום. יכנס לתוקף ב-1.1.23. מה ההשלכות על השוכרים? לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הכול טוב ויפה אלפי דירות מה עם פיתוח תעסוקה
    יואל 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    30 אלף דירות זה 60 אלף איש תעסוקה איפו ,פתוח תשתיות לתווך ארוך הצעות בנית דירות הכול טוב ויפה מה עם תעסוקה אי אפשר רק לחשוב לבנות.
    סגור