נדל"ן ותשתיות

המעלית בבניין שלכם תקינה: אלו ההוראות החדשות

זרוע העבודה הודיעה: "אין לבצע בדיקה של המעלית ללא תאום מראש ומתועד עם בעל המעלית ו/או נציגי בעלי המעלית, אין להדביק תווית בדיקה במעלית המחויבת בבדיקת התאמה לתקן רשמי לפני ביצוע בדיקה זו ע"י המורשים לכך בחוק או לאחר קבלת אישורם בכתב"
מערכת ice | 
רובוט מעליות (צילום וואן רובוטיקס)
זרוע העבודה פרסמה היום (שני) את חובת הדבקת תווית הבדיקה במעלית, עם עדכון הוראה להערות הציבור. כאשר במוקד, במעליות המותקנות בבנייני מגורים יש להדביק אך ורק תווית בדיקה מס' 1.
בשאר סוגי המבנים ניתן לעשות שימוש באחד משני סוגי התוויות, אין לבצע בדיקה של המעלית ללא תאום מראש ומתועד עם בעל המעלית ו/או נציגי בעלי המעלית, אין להדביק תווית בדיקה במעלית המחויבת בבדיקת התאמה לתקן רשמי לפני ביצוע בדיקה זו ע"י המורשים לכך בחוק או לאחר קבלת אישורם בכתב

תווית הבדיקה במעלית נועדה לאפשר לציבור המשתמשים במעלית קבלת מידע ברור על מועדי בדיקת המעלית על ידי בודק מוסמך למעליות, בהתאם לתדירות הבדיקה המוגדרת בפקודת הבטיחות בעבודה, וזאת לשם מניעת שימוש במעלית לאחר תום תקופה זו.
מנעד המשתמשים במעליות ומיקומן, החל מבנייני מגורים, דרך משרדים וכלה במקומות עבודה, משמעו שונות גדולה  בין משתמשי המעלית ובעליה, בהבנת הסיכונים ,חובותיהם וזכויותיהם. חובת הדבקת תווית בתא המעלית, לאחר בדיקתה, עוגן לאורך השנים בהוראות מפע"ר שונות המפורטות בסימוכין למכתב זה.
מינהל הבטיחות והבריאות התעסוקתית, מבקש לעדכן את הוראות המפע"ר הנ"ל כחלק מפעילותו להידוק האסדרה עליה הוא אמון והטמעתה בקרב משתמשים, שבמקרה של מעליות נוסעים רבים מהם נמנים על הציבור הרחב ולאו דווקא על מקומות עבודה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה