נדל"ן ותשתיות

חדרה עיר עם אנרגיה? תקים מיזם אנרגיה ראשון מסוגו

האם חדרה תצדיק את המוטו של העיר - חדרה עיר עם אנרגיה? פרויקט חדש של החברה הכלכלית חדרה בשיתוף עם חברות מידן ומשק אנרגיה מקדמות מיזם חזק לפעילות אנרגטית נקיה
מערכת ice | 
חדרה (צילום ויקיפדיה)
האם יש פתרון לעליית מחירי החשמל? החברה הכלכלית חדרה בשיתוף עם חברות מידן ומשק אנרגיה מקדמות מיזם משותף שמטרתו אספקה, הולכה, חלוקה וייצור של חשמל. מדובר בחלק מביסוסה של חדרה כעיר האנרגיה של ישראל וניסיונה להיות חלוצה במעבר לפעילות אנרגטית נקיה במודל יזמי רווחי.
במסגרת הפרויקט, החברה הכלכלית בשיתוף פעולה עם חברת מידן ומשק אנרגיה, יתקינו מערכות סולאריות לייצור חשמל במגוון יישומי דו שימוש במרחב הציבורי, מתקני אגירת אנרגיה במקטעי החלוקה, מערכת אספקת חשמל והתייעלות אנרגטית, פריסת עמדות טעינה כחלק ממעברה לתחבורה חשמלית, מתקני מחזור וטיפול בפסולת העירונית ועוד.

ניר בן חיים, ראש העיר חדרה בפועל, אמר כי "הקמת מיזם האנרגיה הוא מהלך משמעותי עבור העיר באמצעותו נוכל לייצר חשמל 'ירוק ובריא' עבור תושבי חדרה, מוסדות השלטון המקומי ולקדם פרויקטים פורצי דרך בתחום האנרגיה".
שי ארנט כהן, מנכ"ל החברה הכלכלית חדרה: "הפרויקט שיזמנו הוא חדשני ופורץ דרך, כשעל פי תחזיותינו פוטנציאל ההשקעה בפרויקטים השונים יכול להגיע לסכומים משמעותיים על פי חמש שנים. מחצית מכלל הרווחים מהמיזם יגיעו לרשות המקומית, דרך החברה הכלכלית ויושקעו חזרה בעיר ובתושביה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה