נדל"ן ותשתיות

פרויקט חדש נבנה בתל אביב: כמה תעלה דירת 2 חדרים?

קבוצת איציק תשובה החלה בשיווק פרויקט היוקרה "בית הסופר" בתל אביב. במסגרת הפרויקט, תבצע הקבוצה עבודות לשחזור ושימור הבניין ההיסטורי של בית הסופר ברחוב קפלן 6 בתל אביב וכן תבנה בניין בוטיק בן 8 קומות ובו 23 יח"ד בתמהיל מגוון. אז כמה תעלה לכם דירת 2 חדרים?
מערכת ice | 
פרויקט בית הסופר (צילום קבוצת איציק תשובה)
קבוצת איציק תשובה החלה בשיווק פרויקט היוקרה "בית הסופר" בתל אביב. במסגרת הפרויקט, תבצע הקבוצה עבודות לשחזור ושימור הבניין ההיסטורי של בית הסופר ברחוב קפלן 6 בתל אביב וכן תבנה בניין בוטיק בן 8 קומות ובו 23 יח"ד בתמהיל מגוון. מהחברה נמסר כי מחיר דירה בבניין הוא החל מ-4.5 מיליון שקל לדירה בת 2 חדרים.
בפרויקט ייבנו דירות בנות 2, 3, 4 ו-5 חדרים. החל מהקומה החמישית ממוקמות הדירות הגדולות והמיוחדות: שתי דירות בכל קומה, האחת בשטח של 223 מ"ר ומרפסת בשטח 49 מ"ר והשנייה בשטח 133 מ"ר ומרפסת של 41 מ"ר. בנוסף, מוצעות למכירה בפרויקט שתי דירות פנטהאוז אולטרה-פרימיום המתפרסות על קומה שלמה בשטח 357 מ"ר, מרפסת בשטח 90 מ"ר וגג פרטי בשטח 126 מ"ר עם בריכת שחייה; ועוד דירה בשטח 223 מ"ר, 49 מ"ר מרפסת ו-182 מ"ר גג פרטי שהוא בעצם גג בית הסופר. 
הפרויקט כולל גם ספא פרטי ובו חדר טיפולים וסאונה. על התכנון אחראי משרד "לאה רובננקו  אדריכלים", ועל עיצוב הפנים מופקדת המעצבת איריס רוזהיימר. האכלוס צפוי בעוד כ-3 שנים. 
כחלק מהפרויקט, ישוחזר בית הסופר על שם שאול טשרניחובסקי, שתוכנן ע״י האדריכל דב כרמי בשנת 1957, ובו שוכנת עד היום הנהלת ״אגודת הסופרים העברים במדינת ישראל״. השימור המתוכנן, עליו מופקד האדריכל גיורא סולר, יחזיר את ההדר למבנה הוותיק, וישלב אלמנטים מהעבר עם טכנולוגיה וקידמה. בעורפו של המבנה שישומר ייבנה בניין המגורים.
לדברי איציק תשובה, יו"ר ובעלים קבוצת איציק תשובה, "פרויקט 'בית הסופר' הוא פרויקט יוקרתי וייחודי שבמסגרתו ייבנה בניין בוטיק בעורפו של בית הסופר המיתולוגי, בשונה ממגדלי המגורים רבי הקומות המאפיינים את האזור. הפרויקט ממוקם במרחק הליכה מאזורי התרבות והבילוי המרכזיים של העיר כמו במתחם שרונה ושדרות רוטשילד, ובסמוך לכל מוקדי התעסוקה הבולטים. קהל היעד הם תל-אביבים שאוהבים את העיר, הייטקיסטים ואנשי עסקים המעוניינים לגור בלב תל אביב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה