נדל"ן ותשתיות

לראשונה בהיסטוריה: תכירו את העיר הצפה בערב הסעודית

העיר הצפה תכלול 19 וילות ו-64 דירות בכל 'כנף' של היאכטה בצורת צב, שעם השלמת הבנייה, הפוך למבנה הגדול בעולם שנבנה אי פעם
מערכת ice |  2
עיר צפה (צילום Lazzarini Design Studio)
ערב הסעודית תהיה בקרוב ביתה של יאכטת ענק בשווי 5 מיליארד דולר ששמה "Pangeos". הפרויקט החדש, מעוצב כצב ויכיל עד 60,000 איש. עם השלמתו, Pangeos תהפוך למבנה הצף הגדול ביותר שנבנה אי פעם. היאכטה, שנבנתה ועוצבה על ידי סטודיו העיצוב האיטלקי לזריני, "לוקחת את שמה מפאנגאה, יבשת העל שהתקיימה לפני מיליוני שנים במהלך התקופות הפליאוזואיקוניות המאוחרות ובתקופת המזוזואיקון המוקדמת".
 

סטודיו העיצוב הוסיף: "בתרגום לביטוי עתידני במקצת, Pangeos הינה באורך של 550 מטרים ו- 610 מטר רוחב, בנקודה הרחבה ביותר שלו - הכנפיים. אם יתממש, הכלי יהפוך למבנה הגדול בעולם שנבנה אי פעם". העיר הצפה תכלול 19 וילות ו-64 דירות בכל 'כנף' של היאכטה בצורת צב. בעוד שהפנים של Pangeos עדיין לא נחשף, לזריני מצפה להשקיע 8 מיליארד דולר בבנייה, על ציר זמן של שמונה שנים.

החרטומים מתחילים מכניסת אזור הנמל לכיכר המרכזית, הנמשכת לתוך וילה מדורגת רחבה ומובילה לאחר מכן לבתים פרטיים, מבנים ומרפסות גג, עם אזור 'קונכייה' עליון המציע נחיתה של כלי רכב מעופפים שונים. בחלל התחתון, צוות העיצוב מאכלס 30,000 תאים או תאי מקבץ ונותן פתרון צף בלתי ניתן לשקיעה למרתף, שמתוכנן להבנות בעיקר מפלדה. Pangeos תכלול גן על הגג, קניון, מועדון חוף ותשתית 'Terashipyard' שרוחבה 650 מטר ואורך 600 מטר, המספקת גישה ישירה לים. בעוד שהיא מוצעת עבור ערב הסעודית, Pangeos מיועדת להפליג מסביב לעולם ללא הפסקה, מכיוון שהיא תהיה מצוידת באספקת אנרגיה ירוקה כמעט אינסופית.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לפי התוכן - זו לא עיר
    רונית 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכותרת מופיעה המילה עיר, אבל 85 יחידות מגורים בסה"כ זו אינה הגדרה של עיר, אם אינני טועה
    סגור
  • 1.
    טיטאניק 2? (ל"ת)
    א. 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור