נדל"ן ותשתיות

שכונת כרמי גת ממשיכה להתרחב: הכירו את הפרויקט החדש

קבוצת רם אדרת מדווחת על ביקושים גבוהים בפרויקט MY ADERET שהיא מקימה בשכונת כרמי גת שבקרית גת, כשעד כה נמכרו 30 דירות במחיר כולל של 65 מיליון שקלים וההתעניינות ממשיכה להיות גבוהה
מערכת ice |  1
כרמי גת (צילום הדמיית סנאפשוט לפרויקט רם אדרת בכרמי גת)
קבוצת רם אדרת מדווחת היום (ראשון) על ביקושים גבוהים בפרויקט MY ADERET שהיא מקימה בשכונת כרמי גת בקרית גת. במסגרת המכירה המוקדמת (פריסייל), החברה מכרה 30 דירות בפרויקט בתוך חודש בלבד, בהיקף כספי של כ-65 מיליון שקל, ומוסרת כי ההתעניינות ממשיכה להיות גבוהה. 
הפרויקט יכלול 285 יח"ד ב-9 בניינים בני 8 קומות כל אחד עם תמהיל דירות מגוון: דירות 3, 4, 5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. מחירי הדירות בפרויקט – החל מ-1.590 מיליון שקל לדירות 3 חדרים; החל מ-1.830 לדירות 4 חדרים; החל מ-1.950 מיליון שקל לדירות 5 חדרים.
טלי שרון, סמנכ"לית השיווק והמכירות בקבוצת רם אדרת, ציינה כי "שכונת כרמי גת עוברת בשנים האחרונות תנופת בנייה ופיתוח משמעותית, במסגרת שני הסכמי גג שנחתמו מול המדינה. נוספו בה כבר אלפי דירות עד כה ובשנים הקרובות צפויות להתווסף עוד אלפי דירות חדשות, כמו גם מרכזי מסחר, חינוך ותעסוקה, מוסדות ציבור חדשים, בתי ספר לכל הגילאים ואף אצטדיון עירוני".
עוד הוסיפה כי "העיר מתאפיינת בנגישות תחבורתית גבוהה - קרבה לכביש 4, לכביש 6 ולצירי הרוחב, תחנת רכבת שכבר פועלת ועוד תחנה מתוכננת בשכונת כרמי גת. גם הקרבה לפארק ההייטק בעיר מוסיף לאטרקטיביות של השכונה. כרמי גת היא שכונה אוטונומית שעיקר אוכלוסייתה כוללת משפחות צעירות ומבוססות, ואנחנו שמחים לקחת חלק בהתרחבות שלה".
העיר קריית גת עוברת בשנים האחרונות מתיחת פנים משמעותית. העיר מונה כיום כ-64,000 תושבים והיעד שלה הוא להכפיל את האוכלוסייה פי 6 עד שנת 2040 לכ-420 אלף תושבים. הפיתוח של שכונת כרמי גת שהחל כבר לפני כ-7 שנים היווה את יריית הפתיחה למיתוג המוחדש וחידוש העיר. כיום השכונה נמצאת בשלבי ההשבחה שלה ומחירי הדיור והביקושים עולים בצורה מתונה ויציבה. 
לפי אתר YZER מבית יד2, שכונת כרמי גת מובילה במספר החיפושים הייחודים בלוח יד2 בשנה האחרונה, עם קרוב ל-102,000 חיפושים לרכישת דירה שבוצעו בשכונה זו בלבד. דירות 4 חדרים הן הנכס המבוקש ביותר, עם כ-34.7% מכלל הביקושים בעיר וקרוב ל-16,700 חיפושים בשנה האחרונה בלבד. עם ההתקדמות של פיתוח השכונה, עולים הביקושים מצד קהלי יעד מבוססים יותר ומשפחות צעירות אשר מבינות כי השכונה והעיר מהווות חלופה ראויה ברמת התשתיות, החינוך והקהילה, ובמחירים סבירים יחסית למחירי המרכז.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ממננ
    עעככ 11/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כתבה מגמתית להעלות מחרים דירה 5 חדרים בפחות ממיליון שקל
    סגור