נדל"ן ותשתיות

זה מלון היוקרה שבנייני העיר לבנה רוכשת ברומא

חברת בנייני העיר לבנה מודיעה היום על רכישת מספר בניינים ומלונות בעיר הבירה של איטליה, רומא, בשיתוף חברות פתאל, ישרוטל והפניקס וזאת במטרה לפתח את תחום מלונות היוקרה בעיר 
מערכת ice | 
מלון סאבוי רומא (צילום גוליו טיסני)
חברת 'בנייני העיר הלבנה' מודיעה היום (שלישי) כי סגרה לאחרונה מספר עסקאות שפותחות בפניה את תחום המלונאות בעיר הבירה של איטליה, רומא. ההסכמים החדשים הללו יחתמו באופן רשמי בקרוב לצד חברות ישרוטל ופתאל שיהיו שותפות בבעלות על הנכסים שנרכשו ברחבי העיר העתיקה הזו.
הרכישה העיקרית של העיר לבנה, בשיתוף הפניקס וישרוטל, היא מלון סאבוי שמשתרע על שטח שכל כ-7,600 מ"ר ולו 122 חדרים. המלון נרכש בעסקה של כ-62 מיליון יורו מיורשי המלון ומדובר בבניין היסטורי בן 7 קומות שהוסב למלון בשנת 1920. על פי דיווח החברה, צוות החברות עתיד להשקיע בשיפוץ ושימור המלון כ-15 מיליון יורו נוספים כדיי להפוך אותו למלון יוקרה מוביל בעיר.
כמו כן, נרכש בניין משרדים בשותפות עם חברת לאונרדו מבית פתאל במטרה להסב אותו למלון דירות בצמוד למזרקת טרווי המפורסמת, אשר מיקומה מבוקש ביותר על ידי תיירים מכל העולם. העסקה הזו עומדת על כ-13 מיליון יורו, לצד השקעה נוספת בשיפוץ בהיקף של כ-7 מיליון יורו. 
לצד שתי הרכישות הללו, החבר נמצאת בהליכי רכישה של ארבעה מלונות נוספים באזורים מתויירים, כאשר אחד מהם עתיד להירכש בעלות של כ-160 מיליון יורו וסך היקף העסקאות עומד על כחצי מיליארד יורו.
היות וכאמור מדובר בעיר בבניינים היסטוריים בני מאות של שנים יש לטפל בשיפוץ ובשימור בצורה מיוחד וזהירה ועל כן 'העיר הלבנה' תעבוד עם משרד בר אוריין אדריכלים הישראלי, המתמחה בעבודה עם בניינים מסוג זה וזאת כמובן לצד עבודה עם צוות מקומי באיטליה. 
יו"ר ובעלי חברת 'העיר הלבנה' מסר על העסקאות: "ישנה מורכבות רבה במימוש עסקאות נדל"ן ברומא, שכן מדובר בבניינים לשימור מחמיר בני 200-400 שנה. הרכישות לא היו פשוטות וסגירתן חייבה תכנון, הבנת השוק והפוטנציאל שבו, גיוס צוות מקומי, וכן שימוש ביועצים מובילים בתחום המשפטי, השימור והמלונאי והבנת המורכבויות השונות מול הרשויות... ברומא קיים מחסור מהותי במלונות חדשים ובעיקר במלונות יוקרה זאת ביחס לערי בירה אחרות. משבר התיירות בתקופת הקורונה הציף את השוק בהזדמנויות לרכישת מלונות במחירים אטרקטיביים ושוק הנדל"ן למלונאות באיטליה, אשר סבל מאז משבר החובות באירופה לפני כעשור, מתחיל כעת להתאושש עם כניסתן של רשתות בינלאומיות מובילות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה