נדל"ן ותשתיות

קרדן ומשפחת קנטי רוכשות משיכון ובינוי את מיקדן

קרדן נדל"ן מעמיקה את פעילותה בתחום של אחזקת וניהול מבנים: רוכשת  יחד עם משפחת קנטי את חלקה של שיכון ובינוי במיקדן. לאחר העסקה, תעלה קרדן נדל"ן לאחזקה של כ-67% במיקדן 

 

מערכת ice | 
עמוס דבוש מנכ"ל קרדן נדל"ן (צילום יחצ)
קרדן נדל"ן מעמיקה את פעילותה בתחום האחזקה וניהול מבנים. החברה רוכשת, יחד עם משפחת קנטי, את חלקה של שיכון ובינוי בחברת מיקדן ובכך עולה לאחזקה של 67% בחברה. עד כה, החזיקו קרדן נדל"ן ושיכון ובינוי, ב-40% כל אחת, ממניות מיקדן המספקת שירותי ניהול, ליווי ויעוץ לנכסים מניבים (משרדים ומסחר) בישראל ובאירופה ומשפחת קנטי החזיקה ב-20% ממניות החברה. עם השלמת ההסכם, תחזיק קרדן נדל"ן בכ-67% ממניות מיקדן ומשפחת קנטי תחזיק בכ-33%, מה שהופך את קרדן לבעלת המניות העיקרית. 
למיקדן מעל 100 נכסים מנוהלים בישראל בהיקף של כ-2.5 מיליון מ"ר וכן מספר נכסים נוספים בסרביה אותם היא מנהלת עבור חברת ביג, בהיקף של כ-200 אלף מ"ר.

עמוס דאבוש, מנכ"ל קרדן נדל"ן: "מיקדן מנהלת היום מיליוני  מ"ר משרדים ושטחי מסחר בישראל ובאירופה, ואני צופה כי היקף השטחים יגדל אופן משמעותי בשנים הקרובות בזכות מגמת הבניה לגובה והצורך במגדלי משרדים הדורשים ניהול ותחזוקה שוטפים. אנו מאמינים שבזכות מיקוד ניהולי, ניתן יהיה אף להאיץ את קצב הצמיחה ולחצות את רף ה-3 מיליון מ"ר נכסים מנוהלים כבר בשנתיים הקרובות".
 
מיקדן הוקמה ב 1995 ע"י יוסי קנטי ז"ל וחברת קרדן. החברה בין היתר מפתחת טכנולוגיות וכלים לניטור מרחוק של נכסים ומשתמשת במערכות אחזקה חכמות ובאפליקציות ייעודיות בכל פרויקט. כמו כן מיקדן הייתה הראשונה ליישם פתרונות רובוטיים אשר משמשים  כעזר לתפעול הנכסים בניהולה. החברה מלווה מאות בעלי נכסים ויזמים, ביניהם ביג מרכזי קניות, מגדל חברה לביטוח, סלע קפיטל,  חברת המזרח, משרדי ממשלה ועוד.
 
לאחרונה פרסמה קרדן נדל"ן את הדוחות הכספיים לרבעון השני 2022 והציגה צמיחה בהכנסות ועלייה חדה ברווחים:   הרווח הנקי לבעלי המניות ברבעון הוכפל לכ-28.5 מיליון שקל. הרווח הגולמי הצפוי של החברה בגין פרויקטים בביצוע, בתכנון ולרבות עתודות קרקע ופרויקטים מותלים עומד על כ-2 מיליארד שקל. החברה משווקת ומבצעת היום כ- 500 יחידות דיור ובשנתיים הקרובות צפויה לצאת בשיווק של למעלה מ- 500 יחידות דיור נוספות הצפויות להניב לחברה רווח גולמי של 200 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה