נדל"ן ותשתיות

גב-ים בעסקת ענק בחולון: מה תבנה על 177 דונם?

חברת הבת של נכסים ובניין הודיעה כי יש התקדמות משמעותית בתהליכי תכנון פרויקט הענק בעיר, כאשר הוותמ"ל אישרה שלוש תבע"ות באזור התעשייה שיאפשרו הקמת 850 דירות ואיזורי תעסוקה ומסחר
מערכת ice | 
אבי יעקובוביץ׳, גב-ים הדמיית דיור ממשלתי בחולון (צילום אלדד רפאלי, אבנר ישר אדריכלים)
חברת הנדל"ן נכסים ובניין הודיעה היום (ראשון) לבורסה בניירות ערך בתל אביב על התקדמות משמעותית בהליכי תכנון פרויקט ענק של גב ים על שטח של 177 דונם בחולון. הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בחולון אישרה שלוש תב"עות באיזור התעשייה בחולון אשר גב ים, חברת הבת של נכסים ובניין, הינה בעלת מרבית הזכויות בקרקע. 
ככל שהתב"עות יאושרו גם ע"י הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה ת"א, כפי שהוגשו ע"י גב ים וללא שינויים, ניתן יהיה להקים על גבי הקרקע כ-850 יחידות דיור, כ-500 אלף מ"ר תעסוקה, כ-30 אלף מ"ר תעשייה וכ-25 אלף מ"ר מסחר (חלקה של גב ים).

הקרקע עליה חלות התב"עות הינה בשטח כולל של כ-177 דונם, ומיועדת כיום לתעשייה ותעסוקה. על גבי הקרקע קיימים לגב-ים מבני תעשיה ותעסוקה בשטח כולל של כ-60 אלף מ"ר. הנכסים האמורים רשומים כיום בספרי גב ים בשווי של כ-430 מיליון שקל.
במסגרת התב"עות ביקשה גב ים לשנות את ייעוד הקרקע לשימושים מעורבים, ביניהם מגורים, תעסוקה, תעשיה ומסחר, ולהוסיף זכויות בניה. ההחלטה תידון בהמשך ואז תוכל החברה אם תקבל אישור לשנות את הייעוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה