נדל"ן ותשתיות

"עובדים פלסטינים לא הגיעו לעבודה": בהתאחדות קבלני השיפוצים מודאגים

התאחדות קבלני השיפוצים הודיעה כי "עובדים פלסטינים לא מגיעים, לקוחות מבקשים לא להכניס הביתה עובדים פלסטינים ובעקבות המצב צפויים עיכובים במסירת עבודות לקראת פסח". עוד התריעו כי "אנו צופים עיכובים במסירת עבודות לקראת חג הפסח"
מערכת ice | 
יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים, ערן סיב (צילום סיון פרג')
המציאות הקשה והמורכבת בה מתבצעים פיגועים רצחניים חדשות לבקרים משפיעה באופן משמעותי גם על התאחדות קבלני השיפוצים. משעות הבוקר, מבול של פניות ממזמיני עבודות בבקשה לא לאפשר לעובדים פלסטינים  להגיע לביתם בעקבות המצב. כמו כן, קיימים גם עובדים פלסטינים המודיעים על ביטול הגעתם לעבודה הבוקר בעקבות החשש מהמצב במדינה.
בהתאחדות קבלני השיפוצים מעדכנים כי פתחו קו חם 24/7 גם לקבלני שיפוצים וגם ללקוחות אשר יעבוד במתכונת חירום וייתן מענה לכל השאלות והבקשות הן של קבלני השיפוצים והן של הלקוחות, במספר: 1-700-700-426.

יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים, ערן סיב: "התעוררנו לבוקר שחור לאחר עוד פיגוע נוראי בישראל. החל מהבוקר קבלני שיפוצים רבים מדווחים על עובדים פלסטינים שביקשו לא להגיע לעבודה היום ומנגד, עלייה של למעלה מ-200% בפניות להתאחדות בכל הנוגע לעובדים פלסטינים והגעתם לשיפוץ בבית הלקוח. אנו מקבלים עשרות פניות בבקשה לבטל הגעת העובדים הפלסטינים לעבודה הבוקר על ידי לקוחות ובקשות רבות לבירור היתרי עבודה של קבלני שיפוצים ועובדים בעקבות חשש מהמצב הביטחוני".
עוד הוסיב סיב כי "אנחנו נמצאים רגע לפני חג הפסח, חג בו משפחות רבות בישראל משפצות את ביתם ואנחנו כבר למודי ניסיון לצערי במהלך השנים בגלי טרור ולחימה בשביל להגיד שאנחנו צופים עיכובים במסירת עבודות לקראת חג הפסח". 
 
כעת נותר רק לקוות למיגור גל הטרור הנוכחי במהירות האפשרית, על מנת שאזרחי ישראל באשר הם יוכלו לשוב לשגרת חיים תקינה לצד תחושת הביטחון שאבדה בשבועות האחרונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה