נדל"ן ותשתיות

גוגל רכשה בניין משרדים ענק בלונדון, וזה המחיר ששילמה

ענקית הטכנולוגיה דחתה את החזרה לעבודה במשרדים, אך כעת בכוונתה להיערך מחדש באמצעות עסקה בשווי של מיליארד דולר. הבניין ישופץ ויותאם לעבודה באוויר הפתוח
מערכת ice | 
גוגל (צילום ויקיפדיה/ Outreach Pete)
גוגל מדווחת על עסקה במסגרתה רכשה בניין משרדים במרכז לונדון בעלות של מיליארד דולר. הדיווח מגיע לאחר שכזכור, בחודש שעבר דיווחה החברה כי בעקבות התפשטות זן האומיקרון, היא דוחה את חזרת העובדים שלה למשרדים ברחבי תבל.
גוגל, בשורותיה עובדים כ-6,400 עובדים רק בבריטניה, מתכננת לבצע שיפוץ בבניין החדש שרכשה בעלות מוערכת של מיליוני פאונדים. עוד יצוין כי הבניין שוכן בפרויקט סנטרל סנט גילס. בהתאם לתקופה ולמשבר הקורונה המתמשך, הצהירו בחברה כי השיפוץ המתוכנן יכלול גם חללי עבודה חיצוניים ומקורים שיאפשרו עבודה באוויר הפתוח.
עוד הוסיפו בגוגל כי המטרה של החברה היא כי בסופו של דבר, המשרדים השונים בבריטניה יכללו כ-10,000 עובדים, בכלל זאת באתר שבפיתוח באזור קינג קרוס הסמוך.
 "יש לנו הזכות לפעול בבריטניה כבר קרוב ל-20 שנה, והרכישה של הפרויקט משקפת את המחויבות המתמשכת שלנו לצמיחה ולהצלחה של המדינה", מסרה רות פורת, סמנכ"לית הכספים באלפבית, חברת האם של גוגל.
 
גוגל היא חברת טכנולוגיה אמריקאית רב־לאומית, שהנה כאמור בבעלות חברת האם אלפאבית. היא מתמחה בשירותים ומוצרים הקשורים לאינטרנט, הכוללים טכנולוגיות פרסום מקוון, מנוע חיפוש, מחשוב ענן, תוכנה וחומרה. עיקר הכנסותיה מגיע מפרסום ברשת.
החברה הוקמה בספטמבר 1998 על ידי לארי פייג' וסרגיי ברין, בעת שלמדו באוניברסיטת סטנפורד, והפכה לחברה ציבורית באוגוסט 2004. בהצהרת הכוונות הרשמית של החברה היא "לארגן את כלל המידע העולמי ולהופכו לנגיש ויעיל לכלל העולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה