נדל"ן ותשתיות

זו חברת הסטארט אפ הישראלית שהתחדשה בארכיטקט ראשי

חברת הסייבר Apiiro מינתה לתפקיד ארכיטקט ראשי את אלדן בן חיים, לאחר שסיים את תפקידו כסמנכ"ל טכנולוגיות ב- Transmit Security. ומה הרקע הצבאי שלו?
מערכת ice | 
אלדן בן חיים, ארכיטקט ראשי ב-Apiiro (צילום עומר הכהן)
סטארט אפ הסייבר הישראלי Apiiro הודיע על מינויו של אלדן בן חיים לתפקיד ה-Chief Architect Officer  (ארכיטקט ראשי) בחברה. בן חיים מצטרף ל-Apiiro לאחר שסיים את תפקידו ב- Transmit Security, שם שימש כ-CTO של החברה ב-6 השנים האחרונות. ב-Apiiro יהיה אחראי על האצת המוצר של החברה ולעזור לה במשימתה העיקרית - לתקן סיכונים ביישומים מבוססי ענן לאורך תהליך הפיתוח.
בן חיים מביא עמו לתפקיד מעל 25 שנות ניסיון בפיתוח תוכנה, כאשר רוב השנים עסק בתחום אבטחת הסייבר. טרם הצטרפותו ל-Apiiro, הוא שימש כ-CTO ב- Transmit Security של מיקי בודאי וראקש לונקאר שלפני מספר חודשים גייסו 534 מיליון דולר וקודם לכן שימש כסמנכ"ל מו"פ בחברת Trusteer שנרכשה על ידי IBM במליארד דולר. בן חיים שירת במשך 6 שנים ביחידת הסייבר העילית מצו"ב בצה"ל יחד עם היזמים עידן פלוטניק ויונתן אלדר. בן חיים בעל B.S.c במדעי המחשב ומתמטיקה מאוניברסיטת תל אביב ו-M.Sc במדעי המחשב מהמרכז הבינתחומי הרצליה.
 
אלדן בן חיים, Chief Architect Officer ב-Apiiro, ציין: "הייתה לי הזכות לתכנן, לבנות ולפרוס יישומים בקנה מידה גדול שמקורם בענן והייתי עד למורכבות הנובעת מאחריות מפוזרת בין DEV, SEC ו-OPS ומהתלויות הטכנולוגיות של יישומים מבוססי ענן. היכולת של Apiiro לספק לצוותים אפשרות לתקן את הסיכונים מקצה לקצה בכל ה-SDLC פותרת בעיה שהתעשייה כולה נאבקת בה כבר זמן רב. אני נרגש מאוד להצטרף לצוות המוכשר להפליא הזה ולעזור לעצב את העתיד של אבטחת יישומים מבוססי ענן".
עידן פלוטניק, מנכ"ל ומייסד Apiiro: "לאלדן יש הבנה עמוקה לגבי האתגרים שהלקוחות שלנו חווים לאורך כל תהליכי הפיתוח בכדי לאבטח את יישומי הענן שלהם. הנסיון של אלדן יעזור לנו להמשיך לבנות פתרון המסייע לארגונים לתקן סיכונים קריטיים ביישומים מבוססי ענן, מענן לקוד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה