נדל"ן ותשתיות

המהלך של ויזל, המיליארדר הישראלי ממנהטן והמכה ליזמים

מכה למשקיעי הנדל"ן ומכה ליזמים, המיליארדר הישראלי שרכש דירה מטורפת במנהטן, בכמה נמכרת דירת 5 חדרים בלוי אשכול? המהלך של הראל ויזל, ביקושים של 1.6 מיליארד בהנפקת מבנה ועסקת הענק של אלקטרה נדלן | אלה ידיעות הנדלן של השבוע
מערכת ice | 
מחירי דירות (צילום פלאש 90/ גיל יערי, pexels)
מכה למשקיעי הנדל״ן: מס רכישה יעלה ל-8%: בממשלה מעוניינים להכות במשקיעי הנדל״ן באמצעות מיסוי במקביל להגברת קצב שיווק הקרקעות. לידיעה המלאה לחצו כאן. 
המיליארדר הישראלי רכש דירת יוקרה במנהטן, כמה היא עלתה? גיל אגמון, בעל השליטה בדלק מערכות רכב, רכש יחד עם בת זוגתו  דירה בשטח של 430 מ"ר בבניין מגורי יוקרה במנהטן, שמאכלס גם כמה מיליארדרים עולמיים. שווי אחזקותיו של אגמון בחברת דלק מערכות רכב הוא כ-1.75 מיליארד שקל. לידיעה המלאה לחצו כאן. 
בכמה נמכרה דירת 5 חדרים ברחוב לוי אשכול בת"א? דירת 2 חדרים בצפון הישן בתל אביב, 44 מ"ר בלבד, נמכרה במעל 2.2 מיליון שקל, ובכמה נמכרה דירת 5 חדרים, 117 מ"ר, ברחוב לוי אשכול בתל אביב? לידיעה המלאה לחצו כאן.
מכה ליזמים: לא יוכלו לבקש הקלות בנייה בפרויקטים חדשים: הסוף להקלות הבנייה בפרויקטים חדשים. ועדת הפנים ומינהל התכנון בצעד דרמטי שאמנם יקצר את משך הזמן מרגע שאושרה תכנית הבנייה עד להוצאתה לפועל בשטח, אך בו זמנית מהווה מכה לרווחיות העודפת של הקבלנים מהפרוייקטים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
הראל ויזל במהלך נדל״ני: מרכז את מטה הקבוצה בסכום ענק: הראל ויזל מעוניין לרכז את מטה קבוצת פוקס למקום אחד והחל במגעים לשכור קרקע בצומת מסובים. העסקה מוערכת בין 150-300 מיליון שקל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
הבהלה לנדל״ן: ביקושים של 1.6 מיליארד שקל בהנפקת מבנה: מבנה נדל״ן גייסה בהנפקת אג״ח ענקית מיליארד  שקל. הובילו את ההנפקה: לאומי פרטנרס, ברק קפיטל, מנורה והאנטר קפיטל. מנכ"ל החברה: "הנפקה זו נועדה לפיתוח עסקי עתידי של הקבוצה". לידיעה המלאה לחצו כאן.
אלקטרה נדל''ן בעסקת ענק: זה הנכס שקנתה במיאמי: חברת הבת של אלקטרה, אלקטרה אמריקה, רכשה ביחד עם שותף מקומי, באמצעות שותפות ריט אמריקאית ייעודית, בית מלון, הממוקם במיאמי , פלורידה שבארה''ב. העסקה מוערכת בהשקעת הון עצמי של כ-51.5 מיליון דולר. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה