נדל"ן ותשתיות

מאט דיימון ביקש 21 מיליון דולר על ביתו, בכמה הסתפק?

הכוכב ההוליוודי הצנוע ואשתו ביקשו לעזוב את לוס אנג'לס במהלך השנה האחרונה בעקבות משבר הקורונה ולעבור לניו יורק ודרשו סכום של 21 מיליון דולר על ביתם, משלא היו קונים הורידו 4 מיליון דולר במחיר וזה בהחלט השתלם, איך נראה הנכס?
מערכת ice |  1
הווילה של מאט דייימון (צילום MLS Zillow)
בניגוד לחברו הקרוב בן אפלק ששב לכותרות בזכות הזוגיות הנוצצת עם ג'ניפר לופז, נראה שמאט דיימון הוא בחור די שקט שמתרחק מאור הזרקורים. בזמן שאפלק כבש את ליבן של עשרות שחקניות וידועניות בהוליווד, היסטוריית ההיכרויות של מאט דיימון מכילה אחת והיא אפילו לא מפורסמת.
בשנת 2012 שילמו מאט ולוצ'יאנה, האשה אותה הכיר כעשור לפני כן ונישא לה, סכום של 15 מיליון דולר עבור בית מפואר בשכונת פסיפיק פאליסיידס שבמערב לוס אנג'לס. הבית בגודל 13,500 רגל מרובע יושב על מגרש של חצי דונם מוקף צמחים טרופיים שופעים. הבית נראה כאילו הוא צויר על ידי אמן ומספק נוף עוצר נשימה מכל נקודה בו.
בינואר 2021 הוציאו מאט ולוצ'יאנה את הבית הנ"ל לשוק תמורת 21 מיליון דולר. כאשר ככל הנראה המשפחה עקרה לצמיתות מלוס אנג'לס לניו יורק בשיאה של מגיפת הקורונה. הנכס שלהם בניו יורק, שנמצא בברוקלין הייטס, נרכש בשנת 2018 תמורת 16.5 מיליון דולר. בזמנו זה היה סכום הכסף הגבוה ביותר ששולם אי פעם עבור נכס חד משפחתי בברוקלין.
בביתם לשעבר של Palisades יש שבעה חדרי שינה ו-10 חדרי אמבטיה בחלל פתוח הכולל אטריום מרכזי, חצר אחורית בסגנון אתר נופש, בריכה, ספא, בריכת קוי, חדר יין ומגורי צוות. למרות ייחודיותו של הנכס, למאט ולוצ'יאנה לא היו קופצים על המציאה ב-21 מיליון דולר ולכן הם הורידו את המחיר ל-17.9 מיליון דולר באוגוסט. זה בוודאי עשה את העבודה, כי כעת מדווחים על ידי מספר רשתות תיווך נדל"ן מהימנות כי הבית נמכר סופית, אם כי מחיר המכירה הסופי עדיין לא נמסר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מבין איך מרגיש
    ואללה 10/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכרתי דירה במוצקין והייתי צריך לרדת באיזה 15 אלף שקל
    סגור