נדל"ן ותשתיות

תדהר והראל רוכשות קרקע בת"א ב-505 מיליון שקל

הקרקע שמשתרעת על פני 6 דונם, היא פרטית וניתן להקים עליה מגדל בן 48 קומות שיכלול 11' יחידות דיור ו-40 אלף מ"ר לתעסוקה
ניצן כהן | 
סמי בבקוב (צילום ורדי כהנא)
הושלמה עסקת רכישת קרקע בתל אביב על ידי תדהר וחברת הביטוח הראל. בסיכומו של יום רכשו שתי החברה מגרש בן 6 דונם עליו ניתן לבנות מגדל בן 48 קומות, וזאת בתמורה ל-505 מיליון שקל. הקרקע נמצאת בבעלות פרטית בהיקף כ- 6 דונמים במע"ר של תל אביב. על המגרש חלה תב"ע המאפשרת הקמת מגדל בן כ-48 קומות, בעירוב שימושים, שיכלול כ-40,000 מ״ר תעסוקה ו-112 יחידות דיור. עלות הקמת הפרויקט כולו עומדת על מעל מיליארד שקל.
אודי שרביט, מנכ״ל קבוצת תדהר: ״עסקה זו מממשת את האסטרטגיה שקבענו לעצמנו עם הקמת המיזם המשותף של קבוצת תדהר, קבוצת נובארד (בבעלות האלוף במיל' יואב פולי מרדכי ושי בייטנר, יחד עם בעלי המניות בקבוצת תדהר) והראל ביטוח ופיננסים. אנו רואים כי תחומי ההייטק והטכנולוגיה המשיכו לצמוח בשנה האחרונה, והביקוש למשרדים בתל אביב גובר. לאור זאת, אנו צופים המשך צמיחה בתחום המשרדים, גם בשנים הקרובות. בזכות שיתוף הפעולה החזק של הראל ביטוח ופיננסים עם קבוצת תדהר ונובארד, מצליח המיזם המשותף להגיע שוב ושוב להישגים משמעותיים ולקדם פרויקטים יוצאי דופן״.
סמי בבקוב, מנהל חטיבת ההשקעות של קבוצת הראל ביטוח ופיננסים:  "השותפות עם תדהר מאפשרת לנו לקחת חלק בעסקאות ייזום של נדלן מניב, במיקומים מעולים ולשימושים נכונים וזאת כנגזרת מהאסטרטגיה ארוכת הטווח של השותפות. היקף הפרויקט וייעודיו ישרתו נאמנה את צרכי החוסכים שלנו".
נזכיר כי מיזם ההשקעות המשותפות בנדל"ן מניב של הראל ותדהר הוקם במרץ 2020. שתי החברות הקימו חברה משותפת שתעסוק בייזום, פיתוח והרחבת תיק הנכסים המניבים של שתי החברות שמשתרעים על פני כמיליון מ”ר בעשר השנים הקרובות. 
קבוצת תדהר מתמחה בייזום, בנייה, ניהול והשכרה של פארקי עסקים והי-טק, בנייני משרדים ושטחי מסחר ולוגיסטיקה בארץ ובעולם ברמת טריפל A. עד היום, בנתה תדהר קרוב ל-2 מיליון מ”ר של נדל”ן עסקי ובבעלות הקבוצה, מאות אלפי מטרים המיועדים להשכרה והנהנים משיעורי תפוסה גבוהים במיוחד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה