נדל"ן ותשתיות
הסוף לפקקים בכניסה לעיר: אלו התושבים שייהנו ממחלף חדש
סולל בונה תקים מחלף חדש בכניסה הדרומית לקריית גת – פרויקט תחבורתי בשווי 220 מיליון שקל
חברת "סולל בונה", מקבוצת שיכון ובינוי, זכתה במכרז משמעותי מטעם חברת נתיבי ישראל לתכנון והקמת מחלף חדש בכניסה הדרומית לקריית גת. הפרויקט נחשב לצעד מרכזי במאמץ לשיפור תשתיות התחבורה באזור ולחיזוק החיבור בין האזורים המפותחים הקיימים לבין השכונות החדשות העתידות לקום. ניהול, תכנון וניהול ביצוע הפרוייקט מבוצע על-ידי ברן ישראל.
המחלף החדש יאפשר גישה נוחה ומהירה בין השכונות העתידיות של קריית גת, המיועדות להיבנות ממערב לכביש 40, לבין השכונות הוותיקות בעיר. בכך הוא יספק פתרון תחבורתי מתקדם לעיר הצומחת, תוך שיפור זרימת התנועה באזור כולו. בנוסף, הפרויקט נותן מענה חשוב לנגישות אל מושב עוזה הסמוך ומשדרג את בטיחות הולכי הרגל העוברים במקום.
הפרויקט, בעלות כוללת של 220 מיליון ש"ח, כולל הקמת מספר גשרים משמעותיים, הרחבה ושיקום של קטע כביש 40 באזור המחלף, ותכנון מחדש של מערך התחבורה המקומי. תכנון המחלף צפוי להימשך כשנה, ולאחר מכן יחלו עבודות הביצוע, הצפויות להסתיים בתוך כשנתיים וחצי. מעבר לשיפור התנועה והבטיחות, המחלף החדש מסמל חזון תחבורתי מתקדם שמטרתו לשפר את איכות החיים של תושבי קריית גת והסביבה. הוא יהווה תשתית תומכת לפיתוח העירוני והכפרי באזור, יאפשר גישה נוחה יותר לשכונות חדשות ומתפתחות, וישדרג את הקשר בין העיר לבין אזורי המושב והמרחב הכפרי שמסביבה.
קבוצת שיכון ובינוי גאה לקחת חלק בפרויקט חשוב זה, כחלק ממחויבותה להובלת פרויקטים לאומיים אשר תורמים לפיתוח תשתיות ברמה הגבוהה ביותר, תוך דגש על קיימות, איכות ובטיחות. מדובר בעוד אבן דרך משמעותית בחזון החברה לחבר בין אנשים, קהילות ומקומות באמצעות תשתיות חדשניות ומתקדמות. קריית גת נמצאת בשנים האחרונות בתנופת פיתוח מואצת, והמחלף החדש הוא נדבך מרכזי בתהליך זה. חברת "סולל בונה" גאה להיות חלק מפרויקט תחבורתי חיוני, שיחזק את העיר ואת אזוריה החדשים, ויעניק תשתית מודרנית שתשמש את תושביה לאורך שנים רבות.
אסף ענבר, מנכ"ל סולל בונה: "אנו גאים בזכייתנו בפרויקט תחבורתי חשוב זה, שמסמן צעד נוסף בהובלת תחום התשתיות בישראל. המחלף החדש לא רק ישדרג את תשתיות התחבורה באזור, אלא גם יגביר את הנגישות ויבטיח חיבוריות טובה יותר בין קריית גת לשכונות העתידיות שלה. זהו פרויקט בעל ערך רב לתושבי העיר ולתשתיות התחבורה הלאומיות, בצוותא עם הניסיון ההנדסי של סולל בונה שבא לידי ביטוי במכרזי תכנון ביצוע ושרשרת הערך עם מפעלים טרומיים, מפעלי בטון ומפעלי אספלט ואנו מחויבים להשלימו באיכות ובזמן, כפי שמצופה מאיתנו".
סולל בונה מקבוצת שיכון ובינוי מתמחה בהוצאה לפועל של פרויקטים בשיטת ׳תכנון וביצוע׳, הן במגזר הפרטי, הן במגזר הציבורי והן במגזר הביטחוני. בין הפרויקטים שסולל בונה מבצעת בימים אלה בשיטת 'תכנון וביצוע' נמנים חניון ומבנה משרדים במפעל אינטל בקריית גת, שלושה פרויקטים בהיקף כ-10 מיליארד ₪ במסגרת מעבר צה"ל לנגב (קריית המודיעין, קמפוס התקשוב ואופק רחב) ופרויקט הפולינום בחיפה.
עוד ב-
כמו כן, לאורך שנות קיומה, הקימה סולל בונה פרויקטים וציוני דרך המשולבים בהיסטוריה הישראלית, בהם כנסת ישראל, קריית הממשלה בירושלים, בנייני האומה, יד ושם, בית החולים סורוקה, רידינג ת”א, מלון קינג דוד בירושלים, מלון הילטון בת”א ובירושלים, מלון דן ת”א, משרד הביטחון בקריה, היכל התרבות בת”א, הקאמרי, מגדל שלום, היכל המשפט בחיפה, נמלי חיפה ואשדוד ועוד.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.חבל על כל הכסףמיותר מאוד 12/2024/11הגב לתגובה זו1 0למה אי אפשר לעשות רכבת שזה פשוט 2 נתיבים ושתי תחנות אבל מחלף עצום זה קליל? רק עושים לנו פקקים כל הזמןסגור
-
1.הכל ברור סיבוני המלקקת מקרית גת ולא מניין אותה כלום! (ל"ת)הלוחש למרוקנים 12/2024/11הגב לתגובה זו4 0סגור