נדל"ן ותשתיות

בעלות 600 מיליון שקל ובהשתתפות ציפי שביט: המתחם היוקרתי הושק

בית הדיור המוגן היוקרתי "פרוטיאה בים" הושק רשמית, בעלות של מעל 600 מיליון שקל שהושקעו. מי שהגיעה להשקה היא לא אחרת מאשר ציפי שביט, שגם הופיע בפני הנוכחים
מערכת ice | 
ציפי שביט בהשקה (צילום שי קקון)
בית הדיור המוגן היוקרתי "פרוטיאה בים" הושק רשמית, בעלות של מעל 600 מיליון שקל שהושקעו ובשטח של עשרות דונמים, הכולל שטחים ציבוריים רבים, שני בניינים המעוצבים כאוניות על הים בני 11 קומות כל אחד ו-285 עם דירות בכל הגדלים, זאת ביחד עם מסעדה, חדר כושר, בריכה, מינימרקט, ספא, שירותי בריאות צמודים ובית כנסת והוא ממוקם ממש על חופה של ראשון לציון, כ-130 מטרים מהים בלבד, דבר המאפשר נוף נדיר ומלא של 180 מעלות לים.
האכלוס של הדיירים עצמם, יתחיל בקרוב מאד בתחילת 2025. מי שהגיעו להשיק הם: ציפי שביט, שגם הופיעה, בכיר עיריית ראשל״צ: סגן ראש העיר עידן מזרחי, שברך על הקמת הפרויקט ותרומתו האיכותית לציבור הגמלאים בעיר שיוכל ליהנות ממנו.
יהושע שפונדר, בעל רשת הדיור המוגן הותיקה "פרוטיאה", ברך את הנוכחים ואמר: "החיים רק מתחילים בגיל 60. כבעלי רזומה של שלושה עשורים, בתחום הדיור המוגן, חשוב לנו לספק מקום מגורים עם חוויה אחרת בתחום".
ציפי שביט, שי שפונדר, יהושוע שפונדר ואשתו, ועידן מזרחי (צילום: שי קקון)
עוד הוסיף ואמר שפונדר: "עם נוף המשקיף לים ומספר צעדים למים, להיות מוקף בחיי חברה מצויינים, תרבות ושפע שמייצרים לגימלאים חיים טובים יותר והגשמת חלום של מגורים על הים, זאת לצד שירות ללא פשרות של צוות מעולה שכל אחד היה רוצה לעצמו בגילאים מתקדמים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה