נדל"ן ותשתיות

נמל התעופה הנשכח עובר מהפך מטורף: זה מה שירוויחו הנוסעים

בטקס חגיגי שנערך בסוף השבוע האחרון, חנכה ראשת מחוז מיאמי-דייד, דניאלה לוין קאווה, את המתחם המחודש בנמל התעופה הבינ"ל במיאמי. בנאומה הדגישה כי זהו רק הצעד הראשון בסדרת שדרוגים נרחבת שתכלול חידוש חדרי שירותים, התקנת יחידות שינוע חדשניות, והטמעת טכנולוגיות עתידניות שישנו את חווית הנוסעים מן היסוד
מערכת ice | 
נמל תעופה (צילום freepik)
מהפכה של ממש מתחוללת בימים אלה בנמל התעופה הבינלאומי של מיאמי, עם השלמת השלב הראשון בפרויקט התחדשות מונומנטלי בהיקף של 9 מיליארד דולר. השדרוג הראשוני, שעלותו 38 מיליון דולר, כולל מתחם צ'ק-אין חדשני במתחמי F ו-G בטרמינל המרכזי, המצויד בעמדות שירות עצמי מתקדמות ומערכות טכנולוגיות חדישות.
בטקס חגיגי שנערך בסוף השבוע האחרון, חנכה ראשת מחוז מיאמי-דייד, דניאלה לוין קאווה, את המתחם המחודש. בנאומה הדגישה כי זהו רק הצעד הראשון בסדרת שדרוגים נרחבת שתכלול חידוש חדרי שירותים, התקנת יחידות שינוע חדשניות, והטמעת טכנולוגיות עתידניות שישנו את חווית הנוסעים מן היסוד.

התוכניות השאפתניות להמשך כוללות שדרוג מקיף של 126 שרוולי מטוסים והחלפת מאות דרגנועים ומסועים. מדובר בפרויקט רחב היקף שנועד להפוך את נמל התעופה המיושן למתקן מודרני המותאם לצרכי התעופה העכשוויים ולזרם התיירות הגובר לעיר הפופולרית.
מגמת ההתחדשות אינה ייחודית למיאמי - גם נמלי התעופה המרכזיים של ניו יורק עוברים מתיחת פנים משמעותית. רשות הנמלים של ניו יורק וניו ג'רזי השיקה לאחרונה פרויקטים דומים בהיקף של מיליארדי דולרים בנמלי התעופה NEWARK ו-JFK, במטרה לשדרג את תשתיות התעופה המזרחיות של ארצות הברית.
השיפוץ המאסיבי בנמל התעופה של מיאמי מסמל את השינוי המתחולל בתעשיית התעופה האמריקאית, המשקיעה משאבים חסרי תקדים בשדרוג תשתיות ישנות והתאמתן לסטנדרטים בינלאומיים מתקדמים. עם השלמת הפרויקט, צפוי נמל התעופה להציע חוויית נוסעים משופרת משמעותית, התואמת את מעמדה של מיאמי כיעד תיירות מוביל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה