נדל"ן ותשתיות

אחרי שחלה בפרקינסון: הזמר האהוב מכר את ביתו ועזב את המדינה

אוזי אוסבורן, הזמר האהוב וסולן להקת "בלאק סאבת" ואשתו, שרון אוסבורן, הצליחו למכור את הבית שלהם בלוס אנג'לס אחרי פעמיים שניסו ללא הצלחה תמורת סכום של 4.35 מיליון דולר. כעת, הזמר, שאובחן עם פרקינסון, עובר לארץ מולדתו
מערכת ice | 
הופעה - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אוזי אוסבורן, הזמר האהוב וסולן להקת "בלאק סאבת" ואשתו, שרון אוסבורן, הצליחו למכור את הבית שלהם בלוס אנג'לס אחרי פעמיים שניסו ללא הצלחה תמורת סכום של 4.35 מיליון דולר.
הדירה כוללת 2 חדרי שינה ועוד 2.5 חדרי אמבטיה, והיא נמצאת בבניין המבוקש סיירה טאוורס. תחילה, דרשו בני הזוג 4.8 מיליון דולר על הבית אותו רכשו לפני עשור ב-4 מיליון דולר. הנכס מתפרש על פני 214 מ"ר, והוא כולל סוויטה גדולה עם חדר רחצה צמוד וחדר ארונות ענק, חדר שינה נוסף עם חדר רחצה צמוד ועוד.
אחרי שלא הצליחו למכור במחיר המבוקש, הורידו עוד פעמיים את המחיר, עד שהצליחו למכור אותו כעת כאמור ב-4.35 מיליון דולר - רווח של 350 אלף דולר. כעת, השניים עוזבים את ארצות הברית ועוברים להתגורר בבריטניה.
הסיבה לכך שבני הזוג מכרו את הנכס שלהם בלוס אנג'לס היא בגלל המחלה של אוסבורן, שסובל מפרקינסון, ועל כן הם רצו לעזוב את ארצות הברית ולעבור להתגורר בבריטניה, ארץ מולדתם. לפני קצת יותר משנה, חשף אוסבורן כי סובל מפרקינסון.
אוסבורן מסביר כי אחד הניתוחים שנכשלו הביאו אותו למצב בו הוא נמצא היום: מתנייד בסיוע מקל הליכה. "הניתוח השני השתבש בצורה דרסטית ובעיקרון הותיר אותי נכה", הסביר בראיון.
אוסבורון סיפר כי: "חשבתי שאני כבר אהיה על הרגליים אחרי הניתוחים, אבל בניתוח האחרון תקעו לי מוט ברזל בעמדו השדרה. הם מצאו גידול באחת החוליות, אז הם היו צריכים להוציא גם את כל זה. זה די קשוח, ושיווי המשקל שלי נדפק לגמרי".
בהמשך הראיון סיפר: "לפני כמה זמן סיפרתי לשרון (אשתו) שעישנתי ג'וינט, והיא אמרה לי: 'בשביל מה אתה עושה את זה! זה פאקינג יהרוג אותך!'. אמרתי לה: 'כמה פאקינג זמן את רוצה שאני אמשיך לחיות? במקרה הטוב נשארו לי עוד עשר שנים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה