נדל"ן ותשתיות

להב רוכשת נכס מסחרי במינכן ב-10 מיליון אירו; "מחיר הזדמנותי"

להב אל.אר מתרחבת בגרמניה עם נכס מסחרי חדש במינכן. הנכס מושכר לרשת חנויות צרפתית עד שנת 2029. שכר הדירה הנוכחי נמוך ממחירי השוק עם פוטנציאל להגדלתו בעתיד
מערכת ice | 
אבי לוי, יו"ר דלק ישראל (צילום pexels, יחצ)
חברת להב אל.אר ממשיכה להרחיב את פעילותה בגרמניה עם רכישת נכס מסחרי חדש בפרבר של מינכן. העסקה, המתבצעת בהתאם לאסטרטגיה של החברה למקד את השקעותיה בנכסים המשרתים את צורכי האוכלוסיה, הושלמה בתמורה לכ-10.6 מיליון אירו.
נכון להיום, שכר הדירה השנתי בנכס עומד על כ-924.62 אלף אירו, צמוד למדד המחירים לצרכן הגרמני. העסקה משקפת תשואה של כ-8.72% על ההשקעה (CAP), תשואת C.O.C של כ-11.27%, ותשואת O.F.F (להון עצמי) של כ-14.97%. שכר הדירה הנוכחי נמוך מהותית ממחירי השוק עם פוטנציאל להגדלת שכר הדירה בעתיד. שכירות האזור נעה בין 10 ל-14 אירו למ"ר, בעוד שהשכירות הנוכחית עומדת על 8.62 אירו למ"ר.

הנכס ממוקם על ציר תחבורה ראשי ובמרכז קניות ועסקים, עם שטח של כ-10,660 מ"ר, כאשר שטח הבניין המושכר הוא כ-8,900 מ"ר. קיים פוטנציאל לפיתוח נדל"ני נוסף.
לנכס פוטנציאל השבחה גבוה, והוא מושכר כולו לרשת הצרפתית MAISONS DU MONDE  בשוכר מסוג Triple Net, עם חוזה שכירות עד יוני 2029. החברה נמצאת במו"מ להארכת השכירות בחמש שנים נוספות, לאחר קבלת הסכמה עקרונית מהשוכר. MAISONS DU MONDE פועלת ב-9 מדינות באירופה עם 357 חנויות; מחזור המכירות השנתי שלה עומד על כ-1.1 מיליארד אירו.
אבי לוי, יו"ר להב אל.אר: "להב אל.אר מצליחה שוב באופן יצירתי לרכוש נכסים במיקומים איכותיים עם שוכר איכותי ומוכר, לזמן ארוך ובמחיר הזדמנותי, בתשואות מצוינות עם פוטנציאל השבחה גדול, התואם לאסטרטגיית החברה 'נכסים המשרתים את צורכי האוכלוסיה', ובהלוואה איכותית בריבית מצוינת, תוך כדי ניצול יכולת הניהול והיזום של החברה וניצול קופת המזומנים. אנו מאמינים כי נצליח להגדיל את שכ"ד בנכס, להאריך את תקופת השכירות ולהשביחו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה