נדל"ן ותשתיות

ב-95 מיליון שקל: איפה נמכרה הדירה הכי יקרה בישראל?

גם כששוק הנדל"ן לא בשיאו, המיליארדרים ממשיכים לרכוש נכסים ודירה אחת ענקית ויוקרתית במיוחד זכתה להיות זו שנמכרה במחיר הגבוה ביותר בשנה העברית האחרונה – והיא נמצאת שלא במפתיע על חוף הים בתל אביב
מערכת ice | 
מלון רויאל ביץ תל אביב (צילום נתי שוחט פלאש 90)
אז מהי הדירה היקרה ביותר בישראל? אנו לא מתכוונים לאחוזה של המיליארדר ואלרי קוגן בקיסריה, הנחשבת לנכס הגדול בארץ, וגם לא לבתי יוקרה אחרים שפזורים כאן - אלא לדירה שנמכרה במחיר הגבוה ביותר בישראל לשנה העברית החולפת, שנת תשפ"ד. ושלא במפתיע, היא נמצאת על ממש על חוף הים בתל אביב.
בסקירה שערך "ידיעות אחרונות" על פי נתוני אתר מדלן, נמצא כי כתובת הדירה הזו היא הירקון 19 תל-אביב – במלון רויאל ביץ' - והיא נמכרה בלא פחות מ-94.8 מיליון שקל. מדובר בדירת 7 חדרים מרווחת המשתרעת על פני 1,076 מ"ר. להערכת שמאי המקרקעין אוהד דנוס, סביר להניח שהרוכש הוא תושב חוץ.
מלון רויאל ביץ', המנוהל על ידי רשת ישרוטל, נחנך בשנת 2013 ויש בו גם דירות מגורים. המיקום שלו אטרקטיבי במיוחד, ממש מול טיילת חוף הים של תל אביב, ובמרחק הליכה מנווה צדק, מתחם התחנה, יפו העתיקה, נחלת בנימין ושוק הכרמל.
ואם תהיתם מהו הבית היקר ביותר שנמכר השנה, אז במרץ השנה בסקירה שערך "ידיעות", נמצא כי מדובר בוילה לשימור ברחוב רוטשילד 64 בתל אביב, המכונה "וילה רוטשילד", בת 6 חדרים, שלוש קומות וגג פתוח, המשתרע על שטח של 549 מ"ר. על פי "מדלן", עסקת המכירה נחתמה באוגוסט 2023 בסכום של 77.2 מיליון שקל, המשקף מחיר של ‏140,619 ‏שקל למ"ר בנוי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה