נדל"ן ותשתיות

ב-8.5 מיליון שקל: זו העיר המפתיעה בה תוכלו לגור בפנטהאוז משוגע

יקנעם על הגובה- החל שיווקם של מגדלי Miller: גולת הכותרת של הפרויקט הוא פנטהאוס בקומה ה 19 במחיר של 8.5 מיליון שקלים
מערכת ice |  1
יוקנעם מגדלים (צילום צחי וזאנה אדריכלים ואולאין הדמיות)
החל השיווק של מגדל המגורים היחיד בעיר יקנעם. מדובר בפרויקט יוקרתי ובלעדי, המציע דירות מיוחדות עם לובי מפואר, פארק צמוד וחדר כושר פרטי, חניה תת קרקעית  כל הדירות נהנות מנוף מרהיב אל הטבע הירוק והפסטורלי של האזור.
הדירות, בגדלים שונים  של 3 עד 5 חדרים, מתאפיינות בתכנון חכם ופרקטי, המנצל את השטח באופן מיטבי ומספק חוויית מגורים נוחה ואיכותית. החלונות הגדולים מאפשרים חדירת אור טבעי מרובה ומעניקים תחושה של פתיחות ורוגע.

מדובר במגרש בשטח של 8 דונמים במרומי הגבעה הגבוהה ביותר בשכונת שער הגיא בבירת ההייטק של הצפון, כאשר הפרויקט ממוקם במיקום אסטרטגי, הנהנה מנגישות נוחה לתשתיות, לשירותים מוניציפליים, קרית חינוך וגני הילדים הסמוכים ומוקדי תעסוקה באזור. הפרויקט מונה 139 יחידות דיור, כאשר אחד מהבניינים מיועד כולו למכירה לשוק החופשי והבניין השני מיועד כולו להשכרה, כאשר קבוצת שובל תנהל את הבניין.
אורטל הרוש מנהלת המכירות: פרויקט הדגל נבנה תחת תכנון אדריכלי ייחודי ומוקפד המציג 2 מגדלי יוקרה בגובה של 19 קומות- אייקונים שמשנים את קו הרקיע החדש של יקנעם, עטופים בקורות פרמטריות מרחביות בעלות צורה מעגלית וגלית והדיירים ייהנו מנוף פנורמי מרהיב ועוצר נשימה הנשקף מתוך דירת מגורים מעוצבת, מרווחת ובאיכות ללא פשרות.
בפרויקט 4 טיפוסי דירות- 3,4,5, חדרים וכן מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים עם בריכות שחיה על המרפסת. הדירות נמכרות במצב גמור עם מפרט גבוה הכולל מיזוג אוויר ומטבח, כמו כן עומד למכירה פנטאוז יחיד בקומה בקומה 19 המעוצב על ידי אדריכל ומעצב פנים הידוע אורי מטטוף, הכולל נוף 360 מעלות גמרים מלאים ברמה של בית מלון והכולל מטבח ומערכות מיזוג אוויר ומערכות שמע ובית חכם מהחברות הטובות בעולם. הפנטאוז בגודל של 206 מ"ר עם מרפסת בשטח של 150 מ"ר וימכר במחיר של 8.5 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ממש מחיר מציאה......
    כלכלן 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאן הגענו .חיים בלהלהלנד
    סגור