נדל"ן ותשתיות

בהשקעת חצי מיליארד שקל: פרויקט הנדל"ן המטורף בצפון תל אביב נחשף

חברת דן נדל"ן, רוכשת מגרש ברחוב קהילת סלוניקי בתל אביב בסכום של 154 מיליון שקל, כשנתיים בלבד לאחר שכבר רכשה קרקע סמוכה. כעת, היא תבנה קומפלקס עצום הכולל שני בנינים ו-122 דירות יוקרה
מערכת ice | 
תל אביב (צילום פלאש 90/ מתניה טאוסיג)
חברת דן נדל"ן, זרוע ההשקעות והנדל"ן של קבוצת דן, רוכשת מגרש ברחוב קהילת סלוניקי בתל אביב בסכום של 154 מיליון שקל, כשנתיים בלבד לאחר שכבר רכשה קרקע סמוכה לקרקע הנוכחית בקהילת סלוניקי שבצפון הישן של תל אביב.
על פי הדיווח אתמול (שלישי) ב"כלכליסט", המגרש שנרכש הוחזק בידי בעלים פרטיים, והוא משתרע על שטח של 3 דונם ומשמש כיום כחניון ציבורי. כעת, אחרי שדן נדל"ן מחזיקה בשני המגרשים הצמודים, שאת הראשון שבהם רכשה תמורת 130 מיליון שקל מבעלים פרטיים וחברת "מגור החזקות", שם עומד בית מגור כיום, היא מתכננת פרויקט נדל"ן מטורף לחלוטין שישנה את פני האזור.
על פי הדיווח, החברה מתכננת ששני המתחמים יחוברו לתוך קומפלקס אחד ענק, בו חנייה, שטחים ציבוריים ועוד. בפרויקט יהיו שני בנינים - אחד מהם בן 21 קומות ויכיל 71 דירות בתוכו, ואילו הבניין השני יהיה בעל 17 קומות והוא יכיל בתוכו 51 דירות למגורים. בדן צופים כי סך עלות הפרויקט תסתכם ב-500 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה